No eipä siinä nykyään mitään eroa olekaan. Sastamalaa kaikki tyynni.
(jos provosoidaan, ei pidä…)
Jos tuonne somen puolelle mennään, niin ihan yhtä hirveetä sontaa sinne suoltaa kaikki lasien väristä välittämättä. Samanmoista päänaukomista puolin ja toisin. Mitä Ilvesfoorumin kirjoituksiin tulee, niin sen olen tässä ketjussa jo sata kertaa sanonut, että jos on foorumi mitä ei käytännössä moderoida ollenkaan, niin lopputulos on nähdyn kaltaista. Eli se menee sinne facebook tasolle. Täälläkin se olisi tismalleen sama asia, ellei siihen joku fiksumpi valvoja suhteellisen nopeasti puuttuisi, niinkuin tuossa edellä juuri nähtiin.
Ja loppuun vielä täällä jo tutuksi tullut kummeli kaneetti. “tarviiko sinne ilvesfoorumille mennä, jos kerran aina tulee paha mieli”.
Edit. Pistetään vielä semmoinen lisäys, että joko ilvesfoorumia ei moderoida tai sitten sitä moderoi väärät tyypit, jotka antavat keskusteluiden lähteä väärälle raiteelle.
Käyn Ipan foorumin välillä lukaisemassa, kestän sen kyllä. On siellä muutama asiaakin kirjoitteleva, mutta osa herättää lähinnä myötätuntoa. Käytöstavat olisi hyvä omata.
Oli viimein pakko käydä itsekin katsomassa, ja onhan se ihan törkeää luettavaa.
Mutta tiesin tämän jo etukäteen, joten enpä jaksa siitä mieltäni pahoittaa.
Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.
Itse harvemmin käyn edes sielä. Joskus jotain huhuketjuja käyn katseleen. Mitä käytöstapoihin tulee, niin ne on aina puperteetti ikäisillä hieman opettelu vaiheessa. Kyllä ne siitä aikuistuu aikanaan. Siksi tarvittaisiin hieman ylläpidon isällistä ohjausta.
Juu varmasti niitä kuspäitä riittää kaikkialla. Ja mä en ole ikinä käyny minkään muun joukkueen foorumeilla, en edes jatkoajassa. Koitan välillä täällä puolustaa omiani.
Bideniä vähän soveltaen : jos kaikki ilvesfoorumilaiset olisivat kuin @Anapoli, kaikki olisi hyvin.
Vaan emmepä elä täydellisessä maailmassa.
Tätä olen monasti sanonut että moderointilinjan pitää olla pikkaisen liian tiukka, niin että sen jyrkkyydestä vähän napistaan. Jos yhtään antaa siimaa niin yksi hölmö viesti johtaa välittömästi yhtä hölmöön vastaukseen ja hyvin pian ollaan tuollaisessa suossa jota ei pysty enää raivaamaan.
Alankin jatkossa vastailemaan kritiikiin Ilvesfoorumin linkillä ![]()
Mä olen kuulemma päässyt tikunokkaan Ilveksen hiekkalaatikolla. Nyt on kovat piipussa. ![]()
Olet. Piti laittaa sulle viestiä. Mutta en halunnut suoda sulle yhtä hyviä nauruja kun itse sain.
Pitääkö minun Henkan isänä, Jumalana ja Jeesuksena pelastaa sinut?
Älä nyt sentään pappa rupea riehumaan. Entinen mä olen, mutta millä tapaa? Kas siinä pulma.
Piti mennä kattoon mitä paskaa taas kirjoiteltu ja ekana tälläinen viesti. Näinköhän on, vois vaikka tarkastella yleisökeskiarvoja Ilveksen 1985 mestaruuden jälkeen.
Mohijärvellä myyty tänään 9000 lippua, sattumaako että löytävät vasta keväällä halliin kun toiset kannustavat läpivuoden
Niin, on siellä asiallisiakin viestejä ja muun muassa onniteltu Tapparaa useaan otteeseen.
Sinne asti en vielä kerinnyt lukemaan. Mouho sitä Mouho tätä niin lopetin lukemisen. Pelkkää halveksintaa ja luullaan olevan muita parempia.
Onhan tuo aika vääntämällä tehtyä kuraa. “Kai nyt tulevat ku ilmaseksi pääsevät.” Peliin jaettiin junnuille lippuja ja niitäkin se max 2000 kpl. Mitenkäs selittävät ne loput 7000 ihmistä. Katkeruus paistaa läpi huolella.
Kyllä pitää, uhramalla itsesi ipafoorumille Oijennuksen sijaan.
Tätä pohtinut monesti, että kuinka täällä kirjoitetaan Ilveksestä tai Ipasta. Toki naljailua on mutta tuolla suoranaista haukkumista ja halveksuntaa. Ja joskus vahingossa joku saattaa kirjoittaa Tapparan. En ihmettele, että jotkut mielummin täällä kirjoittavat jääkiekosta, kun Ilvesfoorumilla.
Älkää hyvät veljet menkö tuonne, jos paha mieli tulee
Meillä on täällä hyvä foorumi ![]()
Kyllähän täälläkin sallittiin aikanaan tai vähemmän sai kakkua kun käytti haukkumanimiä mm. Ilves, Kärpät ja Hifk, mutta moderointi ja yhteisön päättäväisyys lipuilla pitää rima korkealla.
Tuolla ei taas oikeaskaan näe muita kuin solvauksia vastustajasta.