Jääkiekkoaiheiset keräilyesineet ja nimikirjoitukset

löytyy julisteet myös kausilta 01-02, 02-03, 05-06 ja 07-08.

3 tykkäystä

Tästä julisteesta tulee aina mieleen meidän lukion kanslistin työhuone. Siellä tuollainen komeilee muun Tappara romppeen seassa seinällä. :smile:

Winnipegin lippis Selänteen nimmarilla ja #13

2 tykkäystä

Tälläinen paita jossa on tuollainen logo joka on ommeltu paitaan kiinni. Käytönjälkiä ja nimmareiden jälkiä löytyy hartioista myös.

Jugin maila kausi 15-16 Joulukuussa pelatussa ottelussa Hifkoota vastaan.

4 tykkäystä

Ruotsin Maajoukkueen maila 1970 -1980 luvun vaihteesta.

1 tykkäys

En tiedä onko oikea ketju, mutta lupasin kysellä jos joku tietäisi onko vuoden 79 Moskovan mm kiekolla mitään keräilyarvoa? Isäni vaimolla on sellainen enkä kyllä itse osaa sanoa yhtään.

Jos on todistus että tuolla on vaikkapa finaalissa pelattu niin näkisin kympin. Muuten vain tunnearvoa.

Ebayssa vastaava tarjolla 25taalaan
http://m.ebay.com/itm/Genuine-Russian-Hockey-Puck-Ice-Hockey-World-Championship-1979-Moscow-/201830691126?nav=SEARCH

Okei. Kiitos vastauksista. Kerron eteenpäin.


Miracle on Ice 1980

1 tykkäys

Tähän väliin haluan kysäistä, että mistä oikein olet saannut näitä mailojasi?

Isä oli 30 vuotta Hakametsän jäähallissa töissä,jä eläkkeelle 19 vuotta sitten. Sitä kautta minä olen saannut noita jääkiekkoon liittyviä asioita. Moni vanha jääkiekkoilija tunsi isäni.

3 tykkäystä

Hei minulla olisi Kristian Kuuselan vuodelta 2015 Easton STEALTH CX hyperlite maila jossa on tapparan pelaajien nimmareita aika monta. Millä hinnalla semmoinen kannattaisi myydä?

2 tykkäystä

Jos minulle myyt, niin suosittelen hinnaksi 5 euroa. Muuten voisin kuvitella, että 100-150 olisi ok hinta. Harvahan tuolla pelaamaan pystyy, joten seinälle tms todennäköisesti hankittaisiin.

Ei saa tuotakaan satastakaan, näin uskaltaisin väittää. Maila jolla “ei pelata, koska nimmarit”. Eikä ole edes Kuuselan pelissä käyttämä. Puhtaasti koriste-esine, väittäisin että montaa kymppiä kukaan ei tuosta maksa…

maila itse maksaa 98 e ja on kuuselan käyttämä

Joskus on eBayssä ja vastaavissa tullut katseltua mailoja ja hinnat vaihtelevat melko tavalla. Muistaakseni joskus oli Valtterin Filppulan NHL-pelissä käyttämä maila nimmarilla mennyt suunnilleen 75 eurolla, mutta Crosbyn maila maksoikin sitten jo yli tonnin.

Jos maila on tarkoitus laittaa myyntiin nettiin niin parempi tietysti alkuun laittaa hinta mieluummin yläkanttiin. Eiköhän joku keräilijä suunnilleen 150€ maksaisi.

1 tykkäys

kiitos vastauksesta

Kysyin kyseisestä Ruotsalaisesta mailasta museosta ,niin sieltä sanottiin. Että Ruotsin jääkiekkomuseo ei ole edes kuullut koko mailasta ,ja Suomessa jääkiekkomuseolla on yksi saman niminen maila. Oliskohan mailmassa kuin kaksi saman nimistä mailaa :wink:

1 tykkäys

No paljo pyydät?