Jääkiekkoaiheiset keräilyesineet ja nimikirjoitukset

Luodaanpa nyt tällekin aiheelle oma ketju eli täällä voi esitellä millaisia jääkiekkoaiheisia aitoja ja alkuperäisiä keräilyesineita tai harvinaisia nimikirjoituksia palstalaisilta löytyy.

3 tykkäystä

16 tykkäystä

Täältä löytyy tuollainen ylimääräisenä :sunglasses:

THeo Fleury Taparassa käyttämä jääkiekkomaila.

2 tykkäystä

Tämä ei varsinaisesti fani vaan keräilytuote, itselläni Liiga- ukko Patrick Laine 1/1000 viime kaudelta nimmarilla tietenkin.
Kiva seurata onko noilla joskus jotain arvoa.
Joku viisaampi voisi avata ketjun urheilukeräilystä, kiinnostaa tietää mitä aarteita ihmisillä on.

7 tykkäystä

Itsellä kauden 1995-96 otteluohjelma Tappara -TPS , jossa Derek Mayerin pelaajaesittely ja Jukka Rautakorven ja Derekin nimmari(puolikas), kun kynä sanoi itsensä irti tilanteessa.

Multa löytyy kansio, jossa 422 erilaista Tappara keräilykorttia. Lisäksi kansio sisältää 10 muuta tärkeää keräilykorttia. Kiitos vielä kerran @Vilttitossu 'lle muutamasta kymmenestä kortista, jos vielä luet tätä palstaa. :slight_smile:

Kuvassa on neljä rakkainta korttiani, toki kaikki kortit ovat erittäin rakkaita mulle. :blue_heart:

1. Ensimmäinen Ojasen korttini. Voi sitä riemun päivää kun sain tuon käteeni! :smile: Kortti Ojasen viimeiseltä kaudelta.
  2. Muistan miten hyperventiloin ja hypin pitkin seiniä, kun posti vihdoin toi Marjan kortin. :heart_eyes: Mulle Jannen jälkeen heti suurin Tappara-Legenda. :blue_heart:
  3. Tämän Peksin kortin sain tämän kauden ekasta pakasta. Pakan pohjalla odotti varsin iloinen yllätys, joka parani kun katsoin kortin takapuolta. Meinasi tulla oikein tippa linssiin! :")
  4. Theon kortin sain netissä tapaamaltani jätkältä. Sain häneltä myös muita Tappara kortteja. Kortin kunnosta huolimatta on tuo kortti mulle silti suuri aarre.
16 tykkäystä

Kyllä hän lukee tätä vielä ja jos ei jostain syystä tätä näe, niin vien terveiset

5 tykkäystä

Reksa Ruotsalaisen ja Janne Grönvallin Tapparassa pelatut mailat. Isä Barkovin maila jossa kaikkien sillosen joukkueen pelaajien nimmarit.

Lisäksi Pauli Järvisen aito pelipaita kaudelta '95.

2 tykkäystä

Miksi on tämä viesti siirretty tänne? Ei liity näihin keskusteluihin mitenkään

1 tykkäys

1980 Miracle on Ice

Tean usa 1980 tuollainenkin löytyy. Ei sitten löydy toista samanlaista tältä pallon puoliskolta.

1950-1960 luvulta.

1 tykkäys

Miracle on Ice

2004 tai 2005 tuli hankittua tällainen pehmoeläin. Tietääkseni näitä ei enää ole saanut aikoihin mistään.

Sellainen pitkäaikainen projekti on tarkoitus toteuttaa, että kerään mahdollisimman paljon Kärppien pelaajien, valmentajien ja taustahenkilöiden nimikirjoituksia “Kärpät - pohjoisen kiekkopeto”-historiikkikirjaani.

4 tykkäystä

Itseltä löytyy kanssa monenlaista sälää, mm. tällainen minimaila

4 tykkäystä

Nyt tuli deja-vu…Miksi tuo näyttää tutulta?
Jossain olen joskus nähnyt ennenkin tuollaisen…

Jokerit Sulander

Minä näin yhden siinä polkupyörän tarakalla, jos muistatte kuvan?

Osa mailoista.

3 tykkäystä