Jääkiekkovarusteet

Joku innokas voisi organisoida kimppatilauksen mailoista suoraan tehtaalta Kiinasta tms. @Kilo vääntää niihin kivan Tapsu-grafiikan.

Oon mukana jos joku hoitaa käytännön asiat.

Onko palstalaisilla kokemuksia Warriorin tikuista, onko hintansa väärtejä?

Ei mistään Kiinasta, kun Suomessakin tehdään. Semmosta padasjokelaista PAMA-mailaa tekis mieli kokeilla.

1 tykkäys

Parin kymmenen vuoden ajan Eastonin mailat ovat itselläni kestäneet ja säilyttäneet ominaisuutensa parhaiten. Mutta otanta on sen verran pieni (2-3 keppiä per talvi) ja satunnaistekijät isot, että syy voi olla mikä vaan.

Tämä PAMA olis kyllä ehdottoman mielenkiintoinen kokeilu. Itse t osin olen niin nuuka, etten kyllä kokeeksi osta 170€:n keppiä. Varsinkin kun heillä on hiukan erilainen tapa ilmottaa noi flexit.

Älkää lähtekö tuohon

Toi Bauerin Nexus 6000 on kyllä tän tason läpsyttelijälle ollu aivan birun hyvä maila.

Tännehän vois palstaveljet heitellä hyviä täkyjä kovista alennuksista, itse ostan mailat tarjous haukkana.

Juuri vähän aikaa sitten tilasin verkkokaupasta mailan Bauer Nexus 7000 mielestäni kohtuuhintaan 39,90 + rahti 7,90.
Meni pojalle synttärilahjaksi.
Ite oon jo monta vuotta pelannu Easton Synergy ST:llä. Hyvä keppi ja todella kestävä, mutta nyt jo vähän jouskari.

En täysin vakavissani idean kanssa ollut, mutta kun noin vastaat niin voisit vähän perustella. Tuosta ilmansuunnasta ne merkilliset ja merkittömät mailat kaikki tulee. Kiina tosin valmistusmaana alkaa olemaan kallis.

Mahtaako Kiinasta myydä yksittöiskappaleina, saattaa olla minimitilausmääriä etenkin tehtaalta mutta myös niissä tukkureissa.
Onhan tolla Kiekkobussilla Tuomiokirkonkatu 24, 33100 Tampere ihan käyttämätöntä kaikentasosta mailaa tyrkyllä ihan edullisestikin. Sit piakkoin olis aika kytätä urheiluliikkeiden tyhjennyksiä kesäsesongin alta…ja saattaa jopa olla loppuunmyyntiäkin tulossa.

2 tykkäystä

Yli 20v montrealin ja sittemmin warriorin mv-tikuilla menty.sitä ennen tais olla kohoa. Yhden rbk:n tainnu sen jälkeen koittaa. Komposiitistä en oikein ole koskaan innostunut. Montrealin nitrolla jossa oli komposiittivarsi pelailin sen aikaa kun sitä oli tarjolla.

Warriorilta on tullut nyt uusi mailamalli Alpha QX joka korvaa jatkossa Dynastyn. Tapparassa tämä näkynee niin että maila tullee monella vaihtumaan keväällä toisenlaiseen. Repo teki ainakin perjantaina heti maalin uudella Warriorillaan, en ainakaan ole huomannut että olisi aiemmin ollut vielä käytössä. Tapparasta Dynastylla ovat pelanneet tällä kaudella ainakin Repo, Karjalainen, Jasu, Rauhala, Nurmi, Linglet, Rantakari ja Sammalkangas.

Mää olin kans pitkään puumailamiehiä, mutta lopulta kun “sortui” komposiitteihin, niin huomas kyllä jäätävän eron. Vedot lähtee ihan eri lailla ja keveyskin on kiva ominaisuus mailassa.

Harmillista kyllä, lempimailojani ei enää valmisteta ja uuden täydellisen mailan etsintä on pitkä, raskas ja kallis prosessi. Viimeisin 20K korkkas alkutalvesta. Toisaalta hyvä niin, löysin aikanaan kiekkobussista uutena, mutta varren pilas nimi Hintz. :wink:

Joku on ehtinyt varaamaan hyvän brändin kauppaamilleen kiekkovarusteilleen: BattleAxe Hockey.

Jos ei muuta, niin nimi on aika hyvä. Logo voisi olla parempi :tappara:

5 tykkäystä

Kun tilaat Kiinasta, netistä löytyvältä myyjältä, niin joudut laittamaan rahat etukäteen. Mailoja et tule näkemään. Eli sinun pitää tuntea myyjä. Se kriteeri pitää täyttyä, paitsi jos myyjä suostuu siihen, että maksat kun saat tavaran tai raha on luottavalla kolmannella osapuolella siihen saakka kun saat tavaran. Tuon yksinkertaisemmin en osaa sanoa tuota.

1 tykkäys

Mjaa, olen aika paljon ja kaikenlaista tuolta tilannut. Aina on tavara tullut kotiin asti. Tutulla oli useamman vuoden oma mailamerkkikin tuolla periaatteella tuotettuna. Ihan hyviä keppejä olivat.

3 tykkäystä

Kriteerit täyttyneet

1 tykkäys

Vähän jatketaan näitä teroitus juttuja? Kuullut olet kyseisestä mutta kokemusta ei ole? Vetävät siis koneellisesti terät? Minkälainen tuo profiili terässä on? Sillä vaan ettei taida paikallinen Intersport tarjota kyseistä joten onko turha vetää tuollaisella jos muuten teroittaa normisetillä.