Jan-Mikael Järvinen

EliteProspects.com pelaajakortti:

Pelaajan ketju Tappara.info:ssa
http://old.tappara.info/index.php/topic,3437.0.html

Jan-Mikael Järvinen, meidän kapteenistoa.

Miksa pelas Kärppiä vastaan hyvän ottelun. Harmitti, ku Jugi ei lopussa laittanu sisään Järvisen ihan huikeen hienosta esityöstä, ois ollu illan komein. (ja monen muunkin illan)

Tuli nyt sit yhden kauden maaliennätys, 9 häkkiä jo.
Tulee niitä tehoja, kun saa pelimiehet rinnalle.

1 tykkäys

Paras vaihotehto tuohon kenttään noista, joita on Haapalan loukkaantumisen jälkeen kokeiltu. Ainakin huomenna vetänee tuossa ketjussa.

Tykkään. Lähes aina joku ajatus tekemisessä, mikä tosin huonona päivänä tarkoittaa sitä, että ratkaisut liian hitaita, jos omat ja muiden liikeradat ei ihan kohtaa.

On ollut tällä kaudella alihyödynnetty resurssi, kuten olen ennenkin sanonut. Toivottavasti löytää paikkansa ja tutkaparinsa kevääseen mennessä, sillä peliälyä tarvitaan ratkaisupeleissä ja se on se mikä lopulta ratkaisee mestaruuksia.

Kyllä oli hyvä energinen peli Järviseltä tänään. Tahtoo lisää!

Tehoja on itse asiassa mun mielestä tullut peliaikaan nähden ihan ok muutenkin. Varsinkin viime aikoina.

Tahtoisin nähdä jatkossakin kyllä Kuuselan ja Lajusen vierellä. Tapolalla positiivinen probleema kun Henkka palailee askiin.

Samaa mieltä ,tiistaina vastassa “SM liiga” joukkue missä vasta tosiaan mitataan.
Haapala sanoi löylyissä palaavansa ensiviikolla pää vammasta.

1 tykkäys

Järvinen oli kuin uudesti syntynyt mies. Tuli mielee viime kausilta ne parhaat hetket. Minkähä takia ei aikaisemmin oo aateltu miestä kokeilla tuolla pelimiesten kanssa.

Järvinen on aiemminkin tällä kaudella vetänyt kovia, mutta todella lyhyitä hyviä jaksoja. Se eräskin CHL-peli. Teki mitä lystäsi, muut teki mitä pystyi. Siitä kova luotto seuraaville Liiga-kierroksille ja lopputuloksena plääh. JMJ:n perustaso on ollut hieman hukassa, kuitenkin parhaimmillan ukko on jumalasta seuraava – ylöspäin. JMJ:n vastuu on silmämääräisesti kasvanut viimeisten ehkä viiden kierroksen aikana, joten jospa se rooli olisi taas löytymässä.

Mun mielestä Järvinen oli Tapparan pirtein jo HPK:ta vastaan

MIelestäni hänen pitäisi olla vielä hiukan suoraviivaisempi maalintekoon. Laukaus ei meinaa millään lähteä ja syöttöä haetaan vaikka väkisinkin. Eilettäinkin jossain kohtaan taisin huutaa,että ammu.amu. No ei poika ammunut. :smiley:

1 tykkäys

Varsinkin kun se rannari on ihan laadukas ja lähtee pienestäkin tilasta terävästi.

Yksi juttu vielä. Minulla on sellainen kuva että Järvinen on aika haastava peliakaveri. Hänhän mielestäni improvisoi ajoittain. Siitä syystä peli näyttää silloin tällöin aika turhauttavalta,varsinkin hyökkäyalueen pelissä. Joskus taas maagiselta.

Jumaleissön, täällä on toinenkin joka on huutanu kurkkusuorana Järviseltä laukausta :joy:
Mun mielestäni ollu jonkun kolme kertaa ainakin hyvällä vetopaikalla alotuspisteiden välisellä alueella ja…syöttäny. Toki on voinu pelaajan vinkkelistä olla paikat peitossa mutta kun on aina ollut myös reboundille menijöitä. Ja kun se ranari on laadukas, eikö jossain syksyn pelissä vetäny alotuspisteen alta takanurkkaan että narut vaan natis. Siis kyllä tuota asetta pitäs käyttää.

Juu. Järvinen ei oo ollenkaan täydellinen pelaaja, mutta minusta hän on niin hyvä liigan tasolle, että kannattaa pitää kiinni ja uutta sopimusta kehiin. Siis nimenomaan hyökkäyspelissä tietenkin ne vahvuudet. On lisäksi osoittanut olevansa pleijareissakin kova luu pienestä koostaan huolimatta.

Ilves pelissä Järvinen pisti kiekon aikasemmiin liikenteeseen, eikä pistänyt koko ajan kuljetusliikettä pystyyn. Hyökkäyspään tehot nousee tappiin kun jatkaa kiekosta luopumista ja panostaa hiukan lisää kiekottomaan hyökkäyspelaamiseen. Tämä sama koskee myös Ilomäkeä.
Voishan Jan-Mikael jatkaakkin ykkösessä jos sielä on helpompi luopua kiekosta. Henkkaa vois kokeilla Dixien kanssa kun molemmat tykkää pelata lyhytsuöttöpeliä.

Eipä niitä tehoja tuu, jos kiekosta pitää luopua Kaksoselle tai Dixonille :joy:

On siinä ero kuitenkin, Dixieltä saa kiekon takaisin, siltä toiselta et.