Jan-Mikael Järvinen

Vois ollakin oiva veto liigan suuntaan pistää Ouluun LeKin joukkue Tapparan sijasta. Ja ettei mee ihan ohi aiheen, niin JMJ vaikka koutsiksi.

3 tykkäystä

Myös Miksa palaa tänään kokoonpanoon!!!
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/319-helmikuu-2017/9519-kemilainen-ja-jarvinen-palaavat-kokoonpanoon

9 tykkäystä

Järvisen paluu oli hyvin… järvismäinen. Syöttöyritykset vetopaikoista meni paikoin jo huumorin puolelle. Olisi ehkä jostain voinut koittaa maaliakin. Olin havaitsevinani myös yllättävää kiekollista epäterävyyttä. Kiekko tippui matkasta, syöttö jäi vajaaksi, kiekko ei totellut. Mutta heitti ihan hienon tempunkin omassa päässä. Taisi vipata kiekon vastustajan yli, otti kädellä alas ja lähti nopeaan vastahyökkäykseen. Olisiko hyökkäys päättynyt ihan maalipaikkaankin.

2 tykkäystä

Meinasin itse muutaman kerran repiä viimeisetkin hiukset päästä kun Järvinen syötti hyvästä vetopaikasta :smiley:

Toivottavasti Kuusela tulisi ainakin alkuun Miksan rinnalle. Luulen, että Krisse voisi aika nopeasti sanoa Miksalle, ettei tuossa touhussa ole mitään päätä eikä häntää, ja että aletaas pelaan fiksusti. Sitten kun JMJ:llä olisi taas itsetunto sen verran kohdillaan, että uskaltaa ampuakin niin Kuuselan paikkaa voisi miettiä uudestaankin.

1 tykkäys

Olipas negatiivinen kommentti Tapparan menestysputken takuumiehestä.
Samaa mieltä siitä, että Kuusela rinnalle.

“Lauo JMJ lauo!”

Saisiko Sinioranssit tuon settiinsä?

1 tykkäys

Joo, tuli hivenen huudettua ääntä käheeksi.

“Miksi sinä Miksa syötit”? Lauo ny välillä jumalaare :smiley:

Älä lauo naatitaan! Kapellimestareitakin tarvitaan!

1 tykkäys

Olen myös ihmetelly ja kummastellu kun JMJ ei itte lauo enempää. Mutta ehkä se katsomosta katsottuna on hiukan eri juttu ku mailan varressa jo siinä että maalivahti on voinu keretä peittämään. Sit sais kuulla että “mitä sää siihen logoon vedit” :slight_smile:

Varsinkin kun tässä pelien saatossa on tullut nähtyä että Järvinen omaa varsin mainion kudin. Vähän itsekkyyttä perkules kapaisin välillä.

4 tykkäystä

Eikös JMJ mainosta jotain silmäleikkausta? Jos mennytkin pieleen eikä näe maalia? Selittäisi paljon

7 tykkäystä

Minähän siis oikeasti pidän Järvisestä ja paljon, mutta tällä kaudella ukko on kyllä hiihdellyt varjojen mailla.

Pinna per peli loput, niin samaa tasoa edelliskausien kanssa. Tehotilasto toki parempi nykyisin.

2 tykkäystä

Sopis mulle, että löytäis kevääksi sisältään sen aggressiivisesti luistelevan syöttökoneen joka teki Palolasta kaksinkertaisen maalipörssin voittajan.

Todellakin, näin sen täytyy olla!

Mystisesti leikkauksen seuraksena kaveri EI NÄE SUORAAN ETEENPÄIN mutta sen sijaan näkee 300 astetta kaikkiin muihin suuntiin.

Selittäis tosiaan paljon.

8 tykkäystä

Ei pidä paikkaansa!
Miksan silmät on leikannut ehkä oman alansa paras kirurgi Juhani Pietilä.
Itse en tyytynyt yhtään vähempään vaan kävin samalla silmäkirurgilla silmäleikkauksessa.
Eiköhön Pietilä ole sen verran monessa pelissä paikan päällä ollut, että olisi huomannut jos Miksan silmissä olisi jotain vikaa?
Kyllä, sarkasmitutka oli päällä…:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Viimevuotista muistellen tuli saravon pekka, niin eikö ny samalla tälle vuodelle tehtäis jmj oma biisi niin jos se ketsuppi alkais aukeamaan pleijareis. Tai toinenvaihto paluumuuttaja kuusela

Voin suositella ja jos se ei riitä, niin kysy Miksaltakin mielipide ja suositukset.
Käytiin rouvan kanssa molemmat samassa paikassa.
Vaikka rouvalle kelpasikin joku nevöhööd silmälääkäri, niin itse kelpuutin vain Pietilän.:wink:
Katselet vaan pelissä oikean firman mainokset ja menet sinne.
Lainaan Jutia jos edes mietit MediLaseria, “Älä lähde shinne…”