Jan-Mikael Järvinen

Selvinnee aikanaan tai sit ei selvinne. Joka tapauksessa mun mielestä on upeaa, että meillä on sen verran massia sukan varressa ja mahdollisuus siihen, että stuntti hommataan. Ei tartte yhtään liian nopeasti yrittää ketään kentälle saada ja voidaan laittaa ns. ukko kuntoon kaikessa rauhassa. Oli mitä oli, niin monessa paikassa laitettaisiin vaan kylmästi kentälle.

2 tykkäystä

Keväällä oli ainakin miehen itsensä kertomana toisessa olkapäässä ongelmia. Ko. ongelmat vaikeuttivat ilmeisesti ainakin aloittamista ja vaikuttivat aloitusasentoon jollakin tavalla. Käsitykseni mukaan myös vastustajat olivat tietoisia tästä olkapäävammasta. Liekö samaa vikaa nyt (jos mitään vikaa edes on) vai onko muita murheita.

JMJ on käyny lonkkaleikkauksessa. Tämä kuultu mieheltä itseltään. Oli käynyt emännän työpaikalla syömässä keppien kanssa ja emäntä kovana tappara fanina kysy syytä keppeihin.

17 tykkäystä

Onko tietoa, koska tämmöinen leikkaus on Miksalle tehty, kun on ollut puhetta, että on liikkunut jo hyvän aikaa ilman kainalosauvoja?
Joskus heti pleijareiden jälkeen?
Mietin vaan, että miten mahtaa olla kesätreenien laita Miksan kohdalla…

Jos nyt en ihan väärin muista, niin olisko ollu pari viikkoo pleijareitten jälkeen.

Luultavasti se, että on treenannut niin hyvin kuin mahdollista.

Nythän Järvinen ehtii riittävästi harjoitellakin, kun kiirettä pelaamaan ei ole Redenbachin tulon myötä.

1 tykkäys

Paha tietämättä arvailla, mitä siellä lonkassa on operoitu, mutta keskimäärin lonkkaleikkauksen jäljiltä ei kyllä ihan hetkeen reenailla muuta kuin sitä lonkkaa uusiksi (=kuntoutus). Jos vähänkin isompaa, niin kuukausia menee.

3 tykkäystä

Joo ei. Onneks Järvisellä hyvät pohjat fysiikassa, vaikka taukoa treenaamisesta olisi tullutkin. Toivottavasti saa paikat kuntoon.

1 tykkäys

NNo tuo sitten selittää ainakin vähän JMJ:n huonoa aloitusprosenttia jota olen itse ihmetellyt jonkun aikaa. Toivottavasti saisivat korjattua. :slight_smile:

Seuran tiedotuslinja on kyllä tiedossa, mutta toivottavasti silti jossain kohtaa joku kommentoisi hiukan paluun arvioitua aikataulua. Onko esim liian optimistista toivoa, että olisi kehissä vielä ennen itsenäisyyspäivää?

Sen mitä olen kuullut koppikäytäviltä, niin JMJ ei ihan liigakauden alkuun
ehtisi toipua…mutta saas nähdä nyt.

Hevosta kykenee ainakin ohjastaan Raviliigassa.

10 tykkäystä

No tuo lupaa hyvää. Hieman lepoa lisää, niin siinäpä ohjastaa sitten oman ketjunsa volttilähdön kautta suoraan vastustajan maalille - kulkematta lähtöruudun kautta.

1 tykkäys

Vai että ravihommia :grin:

On se kova!

Ettei ny vaan sattuis mitään…

3 tykkäystä

Snapchatin mystoryyn laittanut että hopeeta tuli.

2 tykkäystä

Aika jännä juttu, kun ei ollut edes valkoinen kypärä päässä… Onko muuten tietoa, että kuinka kokenut ohjastaja Järvinen on?

1 tykkäys

Tätä se Rautakorven paluu tiesi. Hopeatoffeeta kuluu.

5 tykkäystä

Loukkaantuneenakin tultiin hopeelle, mites terveenä? Aikataulussa ollaan.

10 tykkäystä