Luulen ettei tule pelaamaan jos ei loukkaantumisia tule. Oli kyllä huono haku eikä varmaan ollut sitä mitä luultiin .
Onhan sekin mahdollista että Quenneville veti vamman kanssa tuossa jonkin aikaa kun miehiä ei vain tahtonut olla. Nyt on mahdollisuus laittaa miestä iskuun kevääksi. Sen verran vaikeaa ja tuskaisen näköistä se tekeminen oli että ihan mahdollista tämäkin. Siinä missä kaikki vihjailut ongelmapelaajasta kopinmyrkytysiin ja siihen ettei täällä viihtyisi. Toki loukkaantuminen on silleen tylsä vaihtoehto ettei aiheuta keskustelua ja mystiikkaa asian ympärillä palstan syövereissä.
Eiköhän Quenneville ennen siirtorajaa olisi lähtenyt jos ei viihdy ja olisi ongelma. Mitään järkeä olisi täällä muuten pitää. Näin minä ainakin ajattelen.
Eihän siinä mitään. Mutta liian monen pelintkijän kasaaminen samaan ketjuun syö joukkueesta syvyyden. Pitää ajatella pikkaisen sitä kärkikenttää pitemmällekin.
Miksi ei pelaa?
Nivunen rikki. Ei ole ilmeisesti lähelläkään luistelukuntoa.
Nivunen leikkauskunnossa. Siitä ei tietoa, että pystyiskö edes puudutettuna vetämään. Tarinat kuulostaa siltä, että tuskin
Jos nivunen on leikkauskunnossa ja niin pahasti, ettei pysty pelaamaan niin miksi ei leikattaisi samantien ja saataisi maksimaalinen palautumis/treeni aika ennen ensi kautta? Miksi roikkuisi saikulla sitten?
No, sepä juuri… Pystyykö puudutuksella yhtään pelaan. Tiedä näistä…
Seura ei levittele pelaajien terveyteen liittyviä asioita sen takia, että se on laissa kiellettyä.
Kuulitko tämän nivusjutun JQ:lta itseltään, ja hän antoi samalla luvan kertoa asian palstalle? Ymmärrätkö, että palstahuhunakin tämä ”tieto” saattaa vaikuttaa JQ:n seuraavaan soppariin?
Jep. Nää olis hyvä pitää omana tietonaan silloinkin kun itse arvioi tietolähteen luotettavaksi.
Jos nivunen (tai mikä sitten olikaan) sanoi poks tammikuun lopussa, niin olisi mielenkiintoista tietää jäätiinkö toivotaan toivotaan -linjalle (jos vaikka pääsisi vielä kaukaloon) vai yritettiinkö ennen siirtoajaa vielä löytää jotain kunnon korvaajaa. Ikonen nyt on vaan leveyshankinta.
Voi siellä tuleva seura jotakin vammaa jo aavistella kun ei muutamaan kuukauteen ole pelannut?
Huonoltahan tuo Quennevillen tilanne näyttää, jos ei ole mukana harjoittelussa.
Seura voisi kyllä itse kertoa kauanko Quenneville on (mahdollisesti) poissa. Näin on käytäntönä joillakin Liigaseuroilla. Nämähän ne huhuja vähentäisi ja olisi kerralla selvä sidosryhmille.
Täällä on vika/syy poissaololle ollut asenteessa, pääkopasta aina nivusvammaan. Mitään vihiä mihinkään suuntaan ei ole JQ:sta kerrottu, vaikka muista on kumminkin jotain sanottu.
JQ nyt tuskin ensimmäinen ja viimeinen pelaaja on kenen vammoista spekuloidaan palstoilla. Aika dramaattiselta vaikuttaa tuo reagointi työhaun vaikeuttamisesta. Eiköhän se vastuu ole palkkaamalla seuralla hoitaa tarkistukset kuntoon.
Tää onkin hyvä ohje kaikkeen: muutkin tekee, ja joku muu on vastuussa. Mulla on viisivuotias tenava. Hänellä on kovassa käytössä nämä samat selitykset erinäisille toimilleen.
Tottakai joku seura ottaa vastuun kondiksen tsekkaamisesta, mutta tuskin ne jaksaa vastata mahdollisesti täysin väärän tiedon levittelystä.
Oli nivunen tai ei, niin eniten ihmetyttää, että pelasi Sport-pelin ilman ongelmia loppuun, teki maalin ja on ollut sen jälkeen pois. Seura saisi todellakin ilmoittaa poissaolon pituuden.
Jotain huhuja kuulin, että olisi treeneissä loukannut itseensä.
Tiedä näistä sitten
Tuossa oli seuraavana päivänä heti Hifk-peli Sport-pelin jälkeen ja välissä ei ollut reenejä. Toki joku vanha vamma voi olla.
Spekulaatiota:
- Quenneville tuli hyvin sisään ja näytti siltä mitä tilattiin.
- Pelinsä taantui ulkokehällä kaarteluksi
- Ei pelannut enää ollenkaan
→ Johtopäätös: Huhuttu nivunen ärtyi. Pelaili aikansa, kunnes todettiin ettei hommasta tule mitään tai vamma paheni.
Korostan, että en tiedä tästä yhtään mitään, mutta selittäisi pelinsä muutoksen ja rosterista katoamisen. Perustuu vain nivus-huhuun ja näköhavaintoihin.
Näkisin kyllä mielellään tätä kaveria myös ensikauden rosterissa. Ehjä kesä alle ja ensikaudella +20maalia?
Tämä Quennevillen tapaus on kyllä mysteeri. Periaatteessa juurikin sellainen pelaaja joka tuohossa ykköskentän laidassa pitäisi pelata, mutta kun ei pelaa.
En tiedä sitten mitä jatkossa hänen kanssaan tehdään, mutta luultavasti on sen hintaluokan kaveri, että ei näillä näytöillä kannata väkisin tampereella pitää.
Joku mun sisällä haluais nähdä miten John onnistuisi ens kaudella jos sais hyvän kesän alle treenien suhteen!
Mikäli on pelikuntoinen?