Jonathan Racine

43 tykkäystä

Jotenkin tästä on kokoajan paremmat vibat! Varmaan ainoa syy miksi odottaa edes jo keskiviikon peliä.

3 tykkäystä

Onkos tää Joonatan muuten Kanadan ranskalainen…? Jännä aksentti :thinking:

5 tykkäystä

Ainakin on Montrealista kotoisin, eli saattaa olla kaksikielinen.

2 tykkäystä

Heppu kehuu laukaustaan. Itse en ehkä kehtaisi, kun 275 AHL-otteluun on kihahtanut kolmesti. Tai ehkä ei vaan ikinä eksy vetotonteille.

3 tykkäystä

Voihan se silti kova olla, vaikkei osukaan ladon seinään… :relaxed: Ihan hyvältä näytti liike, kuten odotinkin.

Nimihän on ranskalainen ja noilta kulmilta Kanadaa kotoisin, joten…

Näytti muuten olevan samoilta seuduilta ja junioritaustoista lähtöisin kuin Jonathan Huberdeau, ellen väärin ymmärtänyt. Saint-Jérôme… jotain yli 90 prosenttia ranskankielisiä…

Youtubesta löytyy kaksi todistettavaa yhteen törmäystä noilla pelaajilla. Toinen olikin linkitetty jo kipinään…

1 tykkäys

Keskiviikkona näyttää kannattajille mitä osaa. Minuutti ja isoista ovista pihalle!

12 tykkäystä

Ei oo ainakaan myllyttäny ketään reeneissä vielä ?:joy:. Ei kuka tahansa sitä AHL:ää pääse melkein kolmeesataa peliä pelaan, kyllä se jotain vaatii sekin. Miehelle on tärkeää ottaa eurooppa haltuun antaa hyviä näyttöjä, koska Pohjois- Amerikka on koluttu. Siksi uskoisin olevan ainakin motivaation kohdallaan.

1 tykkäys

Ei tullutkaan mieleen, että Racine onkin ranskalaista alkuperää, kun päässäni automaattisesti sanoin vaan “Reisiin” ja mietin Amerikassa olevaa kaupunkia, piti ihan googlettaa :smile: Mutta nimihän tosiaan onkin ranskalainen. “From Old French racine ‘root’; a metonymic occupational name for a grower or seller of root vegetables, or a nickname for a tenacious and stubborn man. It is frequently found translated as Root.”

4 tykkäystä

Montrealista kun tulee niin asialle on ihan kohtalainen todennäköisyys :wink:

2 tykkäystä

Juurikin noin. Näitä jääkiekkoilija-Racineja sekä muitakin samannimisiä on ollut myös aiemminkin. Nimi ja viimeistään synnyinpaikkojen tarkistelu kertoi, että varmaankin kanadanranskalainen kyseessä. Eli Bertrandin kanssa joukkueessa sujunee keskustelut äidinkielellä, joskin vähän eri “murteilla” mutta kuitenkin.

3 tykkäystä

Oli laitettu treeneihin päällystakiksi Polasek, niin ei ihan heti ruvennut hulluttelemaan.

10 tykkäystä

Junioritoverukset niissä klipeissä ilmeisesti ottavat hyvässä hengessä vähän yhteen luontevana osana peliä…

Tuoltahan löytyvät samasta joukkueestakin Racine ja Huberdeau, ovat tietenkin myös molemmat -93 syntyneitä:

1 tykkäys

Racine sanoi lauantaina Klubin haastattelussa että pitää vahvuuksinaan erityisesti liikettä, luistelua ja laukaustaan. Opittavaa löytyy eli pitää sopeutua isompaan kaukaloon.
Voi olla että pelityyli on kova, toivottavasti, mutta ei ulkoinen olemus ihan siltä välttämättä näytä. No, onhan näitä ennenkin nähty, että kun saa kypärän päähänsä niin kaikki unohtuu…

6 tykkäystä

Vaikea olla a) innostumatta b) analyyttinen, kun tästä rakennetaan ihan kurkoa ukkoa:

  • Instagramissa heti pätkä, kun astuu lentokoneesta
    – niskatuki oli vain piste i:n päälle
  • parin tunnin päästä olikin hallissa “new guy in town”
    – heilutus ja viittä vaille “standing o” yleisöltä
  • ja nyt tuutataan haastattelua maailmalle
    – arvostan, että katseet on herralla jo pudotuspeleissä
21 tykkäystä

Itse asiassa kun siirto varmistui, aloin miettimään mistä löytyy kertoimet ekan vaihdon jäähylle kun tuollainen jyrä tulee kehiin. :smile:

3 tykkäystä

No täähän menee helpoks. Kun painaa keväällä bergereitä sun muita daijuun niin Youtube-pätkiin voi laitaa Sepulturan Roots Bloody Rootsin taustalle. :+1:

8 tykkäystä

Eikös noilla kovemmilla nyrkkeilijöilläkin oma nenä ole kunnossa :thinking:

@bastardo: NHL:ssä ainakin eka vaihto oli näyttävä, kun niittasi suoraan Kyle Clutterbuckin kiinni seinään ja heti 2 minuuttia… Nimi paperiin :smile:

7 tykkäystä