Otteluseuranta: Tappara - HIFK 25.02.2020

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Et sää oikein voi.
Sinun piti voittaa se Tuukan pelattu paita ja yrittää myydä se mulle ylihinnalla, koska maksoit po-kausarin.
Väitänkin siis vahvasti että yritit vaikuttaa jonkun mielipiteisiin tuolla kommentilla, tai yrittää harhauttaa jotain. Paskapuheeksi en missään nimessä väitä.:laughing::laughing::laughing:

5 tykkäystä

Nyt sais olla kunnon meininkiä kun itsekin olen paikalla. Taitaa olla melko hyvin väkeä.

2 tykkäystä

Eka peli paikan päällä tällä kaudella :+1:mutta vielähän näitä näkee piiitkälle kevääseen :wink:

6 tykkäystä

Onpas pelaajilla jotenkin iloinen fiilis alkulämmöillä… Pitäisikö olla huolissaan :thinking:

Joko saa haukkua Rautakorven? Vai pitääkö katsoa peli ensin?

9 tykkäystä

Mulle on jokin tunnelmaa henkivä perinne käydä aina Jäähovissa yhdellä ennen peliä. Missähän mä sitten käyn, kun muutetaan kansiareenaan?

Hauku varmuuden vuoksi

1 tykkäys

Kyllä on hiukan jännitystä ilmassa…melkein vanhalla fraasilla “se on pakkovoiton paikka” voisi aloittaa. Kokoonpano oli kyllä hieno yllätys, saas nähdä onko pelin jälkeen vielä yhtä hieno.

1 tykkäys

Jäähovissa!

3 tykkäystä

Mielenkiintoinen veto tosiaan jättää juuri Malinen ja Virta katsomoon. Kiekollinen taito on Rauhalan kanssa vähän kortilla.

Tekikö Blood pientä jäynää ja napsi 5-6 kiekkoa HIFKin puolelta kenttää putkeen, kunnes joku HIFK pelaajista nappasi loput kiekot itselleen.

1 tykkäys

Toistaiseksi menty vierasvoitoilla Hifkin kanssa. Nyt sais tulla muutos! Tai mä siis jopa vaadin… :wink:

1 tykkäys

Oliko Racine lämmöillä?

IG:stä näin, että oli.

1 tykkäys

Kausaripaikat ammottaa tyhjyyttään ja sohvalla katellaan miten Steven “katollaan” Iacobellis esiintyy tänään.

3 tykkäystä

Jasulla on kyllä hyvä ulosanti haastiksissa. Ei tuu jargonia eikä totanoiniitä vaan aika tarkkaa analyysiä.

Jasu, raataja, aloittaja, blokkaaja. Hampaaton hymy ja hyvä fiilis

1 tykkäys

Tänään on todella kova usko ja luotto joukkueeseen! Täytyy vain pelata kärsivällisesti niin eiköhän ne pisteet jää Tampereelle. :smiley:

2 tykkäystä

Pakollinen @Treppu bongaus suoritettu.:laughing:

E: Tällä kerrralla menikin hiukan toisin päin tämä bongaus.:rofl::rofl::rofl:

3 tykkäystä