Mitään törkeitä taklauksia ym. törkeyksiä en halua nähdä, mutta kovaa pelaamista varsinkin omalla maalilla kyllä. Eli kovaa saa antaa runtua meidän maalilla ja jos omille tehdään törkeyksiä.
Mielenkiintoinen pelaaja kyllä tuli. Saa nähdä mikä on miehiään. Kyllä itse ainakin näen tarpeelliseksi pelaajaksi keväälle. Ei, en tarkoita että pitää käydä noutamassa vastustajia (onnistuu toki myös se), mutta tämän kauden pelikieltoja, kun on katsellut, niin ikinä ei tiedä koska se 5-7ottelun pelikielto kopsahtaa. Miettikää nyt, jos esim ekassa playoff pelissä esim Polasek vetää kunnon taklauksen, osuu päähän (tai ei tarvi välttämättä edes osua) ja Polasek saa 5 ottelun pelikiellon. Käytännössä ensimmäinen kierros pelattu, ennenkuin Polasek pääsee takaisin pelaamaan. Joten mielestäni on erittäin perusteltua tehdä syvyyshankintoja tässä vaiheessa kautta, ihan vain varmuuden vuoksi. Ja playoffit ovat ihan oma maailmansa. Jos sitten joku tarvii noutaa, niin mielummin Racine noutamaan kun Polasek. Koska Polasekista varmasti enemmän hyötyä jäällä.
Ensimmäisen erän aikana tänään heilutteli yleisölle aitiosta ja kuutiolle heijastettiin heiluttelu ja ”new guy in town” tms teksti. Tyylikkäästi esiteltiin mielestäni faneille, vaikka suurin osa perhepelin yleisöstä varmaan mietti, että ”kukahan tuo mahtaa olla” ![]()
Voisko joku vähä avata mitä kaveri jutellut?? Kun on vain tilaajille auki,
Otsikko jo kertoo kaiken. Kummelista tuttu, näytä haba video on näytetty Racelle, joka kommentoi: shiiit, i will not take step back, i have my own back, ugh
Mike Halmo pelannut samaan aikaan AHLssä samassa jengissä
Tolla kropalla saadaan pudotuspelikausareita liikkuun ihan uuteen tahtiin. #nohomo
Polasek ja Racine. Ai, että on kun kivaa vastustajilla meidän päässä. Vielä kun Blood palaisi omalle tasolleen tarjoten mustelmia. Mäntylää unohtamatta. Tulispa jo pleijarit ![]()
”Jos minun tarvitsee puolustaa itseäni tai joukkuekaveriani, niin se ei ole ongelma. Olen kuullut, ettei Suomessa tapella.”
Aika näyttää pitääkö paikkansa. Sana ainakin hallussa. Tervetuloa. Sopivasti paikallispeli tulevalla viikolla.
Edit: tätähän tänne on haluttu, oman pään luutaa ja nyt meillä on sellanen. Ei varmasti ota taka-askelia.
Aivan helvetin hyvä, ettei ala lässyttämään mitään “en aio ikinä tapella”. Tekee selväksi, että kyllä täältäkin pesee mikäli tarve vaatii. Voi Bergerin perseilyt loppua Tapparaa vastaan aika hätäseen.
Tykkään.
Tuskin loppuu, koska Bergeriltä puuttuu itsesuojelu- ja muutkin vaistot. Tosin nyt meillä on heittää astetta kovempaa miestä nouteleen, kun Rauhala.
On kyllä jykevä toi meidän pakisto nyt ja sanomattakin selvää, että meitin maalilla ei tulla paljoa hillumaan!
Alivoiman täytyy olla timanttia.![]()
No tota… jääkiekkoilijaks ihan tikissä. Mutta ei kai tolla ropalla mitää myydä. Mä oon kohta 50, enkä häpee tolle kyllä lainka.
Mut ei oo ainaka pahasti enää vauvaläskiä.
Joo kyllä tänäänkin Berger siellä tilanteiden jälkeen, veteli puhtaita, osin joidenkin mielestä rottamaisia twkoja. Mutta sitäpä se on. Tunteisiin ja ihon alle. Berger on mennyt ja osaksi Race Against The Machine voisi tehdä samaa. Ei se kovaa pelaaminen lopu kuin isoista ovista.
Nimenomaan näin. Tietää varmasti myös minkä takia on hankittu meille. Ensimmäistä peliä odotellessa.
Oli tutustumassa työpaikkaan muistaakseni toisella erätauolla, kun käveli vastaan puku päällä rahvaan joukossa hallin D-päädyssä ja saattajan kanssa.
Jos ei nyt VIP -tilaan ollut menossa, niin olikohan kuullut, että Smurrfit esiintyy lavalla - Keppishevosrata oli toisessa päässä hallia ![]()
Edit. Jokohan lempinimi on “Räsäne” tms kuuluttajan suuhun paremmin sopiva ![]()
Meni ainakin alas Kirvesklubille 2. erätauolla
Olisikohan tämän ajateltu pelaavan “Polasekin roolia” ajanjaksolta ennen Kemiläisen loukkaantumista? (Jos/kun Kemiläinen palaa, voi tähdet olla jo ihan eri asennossa ja vaikkapa joku muu poissa)
Millä numerolla kaveri pelaa Tapparassa?
#73, tieto löytyy nyt firman sivuilta. Yhden aikaisemman käyttäjän muistan samalle nrolle.