Pojat kattomassa Bayernin champpari-peliä.
Kyllä aina vaan tulee yhtä hyvälle mielelle kun Jonppa saa onnistumisia, mies itsekin on aina yhtä hymyä maaliensa jälkeen.
Tuulola on kyllä edelleen mun yksi suosikeista ns. tutkan alla. Tänäänkään ei juuri miestä kentällä huomannut, vaikka pelasi pakeista kolmanneksi eniten.
Tuulolan taklaus ei kurinpitoon. Jotain hyvää tässä päivässä
Oliko tässä jossain taklaus? “Luistelutilanne jossa toinen kaatui ei etene kurinpito…” Olisi oikeampi lause.
Täytyy sanoa, että Joni Tuulola on parempi hyökkääjä, kuin veljensä!
Suoriutui pelistä todella hienosti, vaikka pelasi hyökkääjänä,puolustajana,ylivoimaa,alivoimaa. Hyvä Jonppa!
Kova suoritus tänään ![]()
Joni “Jukka Peltola” Tuulola
Käytti hienosti kokoaan ja fyysisyyttään Davosin maalilla, lapa jäässä ja perse pitkällä pakin ja maalivahdin välissä odottamassa tarjontaa. Sytyin. ![]()
Hyvin pelasi hyökkääjänä!! Toivottavasti ei tule koskaan sitä päivää että Lehterä joutuu pelaan pakkia ![]()
Viimeisin viesti tähän ketjuun 22. marraskuuta.
Minä toivoisin Tuulolalle jatkoa. Joukkuepelaaja, jonka voi laittaa mille tahansa tontille ja aina saa vähintään omat pois.
Hieno nähdä, että vaikka Kapanen ei ole ns “meidän mies”, kun pelaa lainalla, niin silti Tuulola menee muistuttamaan vastustajaa kyseenalaisen tilanteen jälkeen
Tuulola kertoi äsken että olkapäässä/yläkropassa vammaa, pari viikkoa vielä nyt sivussa ja pleijareissa takaisin kehissä. En tiedä oliko tämä tieto täällä palstalla jo aiemmin.
Kiitoksia infosta. Hieno homma, että saadaan tämäkin mies takaisin askiin ensi viikon jälkeen, käyttöä on!
CHL juhlinta kuvista näkyikin että toinen olka oli tiukassa teipissä. Ei liene mitään vakavaa niin hyvä se on lepuuttaa kun Thomas parantanut ja junnutkin täyttäneet paikkansa. @Hattuhylly Ei nyt kannata vielä hätäillä. Pari viikkoa saattaa olla äkkiä 3-4 viikkoakin.
Kyllä, tai voi tulla uusia loukkaantumisiakin. Eihän näistä koskaan tiedä. Tällä hetkellä paras tietomme lienee tuo “pari viikkoa”, jos mies on itse näin todennut. Minä ainakin menen tällä infolla kunnes toisin todistetaan. ![]()