Mä en tiedä miten tämä osuukin mulla johonkin tumakkeeseen, kun taas ilman parempaa tietoa CHL-finaalin jälkeen vihjailtiin juhlintavaihteen jäämistä päälle ko. pelaajan kohdalla ollessaan HIFK- pelistä jo pois.
Nää on vähän sellaisia juttuja, joita ei toivoisi kannattajien suusta kuulevan - semminkin kun sieltä paljastuu sitten ihan muut syyt.
Ei kai kukaan tosissaan vihjannut että Jonpalla tai muilla olisi jäänyt putki päälle ja vammat olisivat luokkaa “osuutta asiaan” meidän pelaajilla? Melko mautonta jos tuollaista heitettiin ilman pilkettä silmäkulmassa.
Ei kai noita kukaan tosissaan heittänyt. Kyllähän Jonista mielikuvia oli Suomen Mestaruuden jälkeen, mut ei niitä ny tosissaan heitetty. Ammattiurheilija se on
On hyvä muistaa, että me kaikki luetaan tätä palstaa eri tavalla. Pelaajistahan voi kirjoittaa mitä tahansa, kun sitten muistaa sen jälkeen laittaa, että ”huumoria oli”.
Mutta joo, tässä mun pointti oli enemmänkin se, että palstaherja saattaa joskus saada siivet. Tahattomastikin. Silloin on ikävää, jos se on omista kannattajista lähtöisin.
Ojiksen sanoin: ”mennään eteenpäin.” Toivotaan pikaista toipumista, hyvä kausi pelaajalla ollut peruspelaamisessaan.
Tuulola oli tänään (Heljangon lisäksi) minun MVP:ni. Ilmiömäisiä syöttöjä ja tärkeitä katkoja, kovaa vääntämistä omassa päässä eikä luistanut tuumaakaan vastuustaan. Pääsi ansaitusti pisteiden makuun.
Kaikille sattuu ja kaikki tekee hienoja suorituksia. Voiton jälkeen ilman räyhäämistä näitä heikompiakin suorituksia parempi nostaa esiin, ettei aina vaan tappion jälkeen ristiinnaulita.
Tuulola on kyllä pelkkää kultaa. Jonilla on erittäin miellyttävän oloinen persoona ja kun pelikin mieheltä käy, niin toivottavasti jatkais meillä. Tosissaan muttei vakavasti kuvais ehkä Tuulolaa. Hieno pelaaja.
Ihan mieletön peli eilen. Ansaitusti saanut kehuja pitkin mediaa. Harmittavan paljon ollut tällä kaudella ihan alusta lähtien vaivoja ja tullut useamman kerran taukoja peleihin. Nyt on taas tullut potentiaali esiin. Niin onnellinen Jonin puolesta näistä pleijariesityksistä! Ollut heti tullessaan joukkueeseen oma suosikki ja äärettömän miellyttävä persoona. Varsinkin se miten kentän ulkopuolellakin hoitaa asioita ja esiintyy edukseen niin lasten parissa,kun joukkueen videoilla, haastatteluissa ym. Tosi hienosti on myös puhunut aina Tapparasta. Ykköstoiveena on tän sällin jatkosopimus. Etenkin olis hienoa nähdä kunnolla ehjä kausi ilman jatkuvia pieniä vammoja. Toivo elää niin kauan, kun mitään muuta kuuluu sopimusrintamalla.