Jonne Virtanen ilman housuja kapakassa 29.03.2019

Lapa esiin, nimi lehteen.

Jonne Virtanen vaihtanut vapaalle ja istuskellut erittäin sekavan näköisenä alasti jossain Turun paikallisessa.

3 tykkäystä

Järkyttävä moka Virtaselta. Eniten olen huolissani Virtasen perheestä ja lapsista. Ainakin yksi lapsi on.

Varmaan pieni morkkis tällä hetkellä.

Tosiaan tämä on ollut tänään kuuma peruna, kun muutama kuvaan linkitetty viesti on piilotettu. Lopulta kuva poistettiin myös lähteestä. “Uutisen” arvottaminen lienee makuasia. Ja liittyykö se Tepsiin on kyseenalaista. Minusta tämä ei liity oikein mihinkään, mutta näemmä tällaiselle sisällölle on tilausta myös täällä. Tietenkin kävin katsomassa kuvan, joten en ole yhtään sen parempi kuin muutkaan. Tosin ns. viran puolesta, että miksi viesti oli piilotettu.

Ihmiset tekee virheitä, se on selvä. Jonne on esikuva ja jääkiekkoilija (julkkis), joten on suuremman syynin alainen. Tästä nyt varmasti jää joku elävä läppä vuosiksi eteenpäin, mikä varmasti on ikävä juttu, jos miettii ihmistä tässä takana ja luetaan pois, että hän on jonnevirtanen. Toki kova jätkä ja muuta sellaista höttöä, mutta kuitenkin.

No, kenties melkoista jeesustelua ja kukkahattuilua minulta, ihan sama, mutta välillä asioita pitää miettiä muultakin kantilta kuin oman viihdyttävyyden kautta. Internetistä löytyy jos jonkinlaista kuvaa, että kai tämä lopulta menee vain niiden jatkoksi. Ajan henki.

1 tykkäys

Onhan tuo käsittämätön moka Jonnelta… Lapset seuraa lajia ja netti on kaikkialla nykyään… Ei vaan sovi tämän tason urheilijalle tuo käytös… Tosin itse nautin aina, kun paskaa tulee turun Palloseuran laariin… Oma inhokkiseura…

2 tykkäystä

Eihän tällaisille tapauksille saisi naureskella, mutta kyllähän tässä Aku Ankkaa lukiessa tuli tämä uutinen samalla mieleen.

24 tykkäystä

https://mobile.twitter.com/monsterimonni/status/1112751035750203393

Virtanen kuittaa asian huumorilla. Ihme, kun mediaan ei päätynyt kuva sensuroituna.

8 tykkäystä

Valitettavasti kaikkea ei voi kuitata huumorilla, vaikka olisi kuinka iso sielu.

1 tykkäys

Niin - mietin vaan, kuinkahan Virtasen pitäisi toimia, että se miellyttäisi. Minusta tuo on oma nolo moka enkä toivoisi kenellekään käyvän. Se, kuinka tuota käsittelee, lienee ihmisestä kiinni. Toiset valitsee huumorin, toiset pyytäisi anteeksi. Julkisuuden henkilölle totta kai asia, jota puidaan sitten julkisuudessa. Ei tuo Virtanen ole ikinä vaikuttanut miltään penaalin terävimmältä kynältä ja tunnetusti näille sallitaan vähän erilaisia hölmöilyjä kuin muille. TPS:lle tuo lienee pelastus, kun ihmisten fokus on nyt ainakin hetkeksi ihan muualla kuin siinä, kuinka surkeaa kiekkoa TPS pelasi playoffseissa.

Kuvassa Jonne vain odotteli junaa saapuvaksi.

Poistettiin tosiaan nuo alkuperäiset viittaukset kuvaan. Ei niistä saanut edes selkoa kuka kuvassa oli, kuva oli taatusti luvatta kopioitu tänne (ei ollut kuva Seisakassakaan) ja lopulta jopa Ylilautakin poisti kuvan.

Jos vaikka myöntäisi suoraan, että “vedin perseet ja vedin yli”?
Tuosta on hyvä lähteä liikkeelle.

1 tykkäys

Varmaan Virtasilla ei paljoa läppä lennä kotosalla, kun Jonne palaa reissultansa.

2 tykkäystä

Parasta olisi, kun tuota kuvaa ei enää missään olisi ja Jonne sanoisi, että mokasin. Sitten mentäisiin eteenpäin.

• Kyllä mieleni pahoitin, vähintään anteeksi pyynnön velkaa. Miten järkyttävää että juottolassa on pienessä pöhnässä housut tippuneet kinttuihin.
  • Mitä sitten, huumorillahan tästä selviää. Pieni nollaus kauden jälkeen ihan suotavaa housut jalassa tai ilman.

0 voters

Pienessä pöhnässä? Kaatokännissä kulli esiin ja vaatteet hukassa.
No, sattuuhan näitä. Onneksi on pitkä kesäloma edessä. Ja onhan tuo työ raskasta.

3 tykkäystä

Aika kovat moraalistandardit täällä.

Itse en edes muista, milloin olisin viimeksi tullut illalliselta takaisin kotiin housut jalassa.

Ja kohta taas joku rupeaa puhumaan jostain ongelmasta, mutta itse en näe sellaista tässä.

(Aiheesta: Tuo läskiksi lyöminen on viestintätaktiikkana aika kaksiteräinen miekka. Sponssien näkökulmasta päällimäisenä on varmaan se huonompi terä.)

Ei kai tässä nyt siitä ole kyse olenko minä tai joku muu palstalainen pahoittanut mielensä. En todellakaan ole.

Mutta joillekkin muille Jonne on luultavasti selityksen velkaa.

Tämänkään kuvan taustasta ei tiedä… Voihan olla, että Jonne on väsähtäny ja pelikaverit tehneet pienen käytännön pilan ja käyny kiskaseen housut nilkkaan… Sitten joku on ottanut kuvan ja loppu on mediassa… Tokihan voidaan jossitella, että ei kannattaisi itseään sammumiskuntoon juoda.

Mun mielestä Jonne kuittas ton omalla tyylillään twitterissä.

1 tykkäys

Tunnetko Virtasen puolison hyvinkin, vai mistä sinä tiedät miten se siihen suhtautuu? Ihan turhaa spekulointia, meitä ihmisiä kun on moneen lähtöön.

3 tykkäystä

Eihän Virtanen toki aiheuttanut kuin korkeintaan pientä pahennusta ja itselleen vilustumisen riskin, mutta tällaisissa tapauksissa on vain fiksumpaa esittää ehdoton pahoittelu/anteeksipyyntö ja that’s it.

Asialla vielä erikseen elvistely tai hassuttelu antaa aika lapsellisen kuvan. Itselleni on aivan sama miten juhlivat länsiranssikon mestaruutta :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

En tunne, mutta voisin kuvitella, että että tuskin silittelee päätä. Heillä on kuitenkin ainakin yksi lapsi.

Eikä silittele seurajohtokaan. Siitä olen aivan varma.