Joose Antonen

Tästähän tuli oikea ilon ja onnen päivä. Hyvä ratkaisu molemmille.

2 tykkäystä

Hiukan odotettukkin uutinen tämä. Täytyy kyllä todeta, että olin vähän yllättynyt, että Antonen ei sitten parempaan pystynyt, niinkuin aijemminkin olen todennut hyvä laukaus sällillä ja potentiaalia löytyy, mutta ei Tapparassa tälläkertaa.

6 tykkäystä

Rosteri olisi tarvinnut vielä häntä lokakuun. Luulisi, että nyt on plan B:n aika. Karjalainen kävisi mainiosti…

3 tykkäystä

Kiitos ja tsemppiä jatkoon. Ei nyt ehkä tuonut isosti mitään lisää tällä stintillä. Toivottavasti tämä meinaa, että joku olisi vemppaosastolta palailemassa. Tai sitten annetaan nuorille mahdollisuuksia. Toivottavasti ei ainakaan vastaavaa paikkaajaa mistään kaiveta.

Hyvä pelaaja, sitä tuskin voi kukaan kieltää. Ei vaan yhtään tämän seuran näköinen pelimies, kaikkea hyvää jatkoon ja kiitos!

4 tykkäystä

En tiedä olisiko sopinut paremmin Aamulehti-ketjun alle, mutta jollain lailla taas varsin hämmentävä ja harhaanjohtava otsikko…

”Tamperelaishyökkääjä jättää Tapparan”

2 tykkäystä

Millä tapaa tuo on harhaanjohtava otsikko? Tamperelainenhan Joose on, ja jättää Tapparan kun sopimuksensa päättyi. Ei tuota pidäkään tulkita, että Antonen tässä tapauksessa olisi se “jättävä” osapuoli kuka päätti lähteä, vaan tuo on normaali tapa ilmaista asia. Paljon hämmentävämpiä otsikoita olen jopa juuri tästä kyseisestä sopimuksen päättymisestä nähnyt.

1 tykkäys

No ei nyt mikään maailman omituisin otsikko mutta kyllä ainakin mulle tulee tosta otsikosta mieleen että juuri Antonen jättää Tapparan. Kun asian olisi voinut otsikoida että Antosen try-out päättyi ja sopimusta ei jatkettu…

7 tykkäystä

Oma suosikki mikä facessa tuli vastaan oli joku näitä affisivuja suomikiekkoleijonat tms tais olla ”Tapparassa ovi käy - liigan entinen tehohyökkääjä jättää seuran” siinä oli yritetty luoda dramatiikkaa :smile:

26 tykkäystä

Rooli jäi vähän vajaaksi. Pääsi yllättävän vähän kiekkoon kiinni kolmosketjussa ja ylivoimallakin lähinnä helppoja syöttöjä omille. Pelituntuman puute näytti vaivaavaan.

Pystyy kyllä huomattavasti isompaan ja näyttävämpään rooliin, mutta joku pienempi seura heikommalla materiaalilla olisi paljon sopivampi. Ehkä Allsvenskan tai jmv?

No tää on jo kyllä aika raju :rofl:

Tai vielä ettei ollut edes tryout, vaan oli määräaikainen sopimus sijaistamassa poissaolijoita.

6 tykkäystä

“…jättää Tapparan” -otsikko jättää avoimia kysymyksiä ja saa ihmiset klikkaamaan uutisen auki. “Joose Antosen määräaikainen sopimus Tapparassa päättyy” kertoisi kaiken oleellisen jo otsikossa, eikä läheskään niin moni ihminen klikkais uutista auki. Aamulehti haluaa tehdä rahaa, joten on päivänselvää kummalla tavalla juttu kannattaa otsikoida.

2 tykkäystä

Roolia tarjottiin hyvinkin reilusti. Toteutus vain jäi vajaaksi. Pelasi ylivoimaa, jatkoajalla ja ampui rankkareita.

Toki vastuu hieman väheni parin järjettömän jäähyn jälkeen.

4 tykkäystä

No joo oikeassa olet, ehkä olen liian tottunut median tapaan hakea klikkejä, että tämä meni minulla jo suhteellisen selkeän otsikon kategoriaan. :grinning:

1 tykkäys

Kuka antoi huonoimmat näytöt tähän asti? Joose Anto ne.

Kiitos, haen takkini.

17 tykkäystä

Joosehan antoi hyvät näytöt. Oli jossain vaiheessa 2 pinnaa per peli tahdissa. Camperista olis mennyt aivan hyvin.

En tiedä astuinko sarkasmimiinaan, mutta kahdella harjoitusottelun tehopisteellä ei kyllä vielä aivan camperiksi päästä.

6 tykkäystä

Ja Camper kuitenkin pelin ulkopuolella salamurhaajamaisesti haki niitä vaarallisia paikkoja mihin iskeä. Antonen vain oli.

6 tykkäystä

Antonen näemmä Penny DEL:iin, Fischtown Pinguinsiin.

https://fischtown-pinguins.de/fischtown-pinguins-verstaerken-sich-mit-joose-antonen-als-reaktion-auf-conrad-ausfall/

8 tykkäystä