Menen Yö-yhtyeen keikalle. Selvin päin.
Soittaa Jukalle ja sanon: laitoitte sitten tiukaksi pelin kun seiska peli meni kuudenteen erään.
Ihan normaalit toimenpiteet. Käyn vähän torilla haistelemassa tunnelmia ja jatkan Wapun viettoa. On sitä ennenkin otettu neljän pelin voittoputki. Neljästä voitosta pelataan, ei kolmesta.
Kymmenen on tässä porukassa ihan törkeää alisuorittamista. Se on ainoo analyysi.
Otan toisenkin Tappara-tatuoinnin triplan kunniaksi.
Tilaan itselleni jotakin Tappara-Shopista.
Taputtaa hillitysti ja saapua torille mestaruusjuhliin. Ehkä.
Lupaan tulla uimaan jälkeesi
En ole koskaan ikinä milloinkaan vetänyt Tahdon Portaita, joten jos mestaruus tulee, vedän ne ylös alas 18 kertaa. Maastokuviolippis päässä.
Kävelen Otto Rauhalan yläasteen pihasta Hakametsään ja takaisin Tapparan paita päällä. Kuuntelen koko matkan Spotify-listaa, jossa seuraavat seitsemän biisiä:
Live is Life - Opus
Tappara on terästä - Juha Vainio
Mää ja Tapparan mies - Popeda
Tampere II - Mansesteri
We are the champions - Queen
Tappara ja Kärpät - Ahkerat simpanssit
Kärpät on rautaa - Jamppa Tuominen
Ostan jollekin tällä palstalla kausarin ensi kaudella…
Kettuilen paljon takaisin niille kavereille, joilta sitä saa nyt kuulla.
Jos Tappara nostelee tänä vuonna kannua, minä lupaan popsia pelkkää porkkanaa koko seuraavan kesän.
Ja minä tulen laskumieheksi
Otatko @Messi tämän myös samalla kertaa laskuun?
Ihan varmasti ja vedän mukana
Lupaan ostaa Kärppien fanipaidan ja selkään RAUTAKORPI 18
No minä tatuoin se Kukkosen kantamassa Tapparan logoa jollain tapaa. Vaikka pakaraan.
Ostan 3 fanipaitaa. Repo.Jugi.Rauhala.
Ostan myös muille perheen jäsenille kausarit ensi kaudeksi.Ja lupaan tarjota myös ohrapirtelöt vaikka 5 tuntemattomalle fanille. Olkoon palstalaisia tai muuten valittuja.ja postaan kuitin ja paitojen kuvat todisteeksi. Ja tunnetusti jos juhlitaan niin oikeesti panokset kovenee