Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua, minä lupaan

No niin. Paikka on tiukkaakin tiukempi, mutta urheilussa mikään ei ole mahdotonta.

Jos Tappara tekee kaikkien aikojen urheiluteon ja ottaa neljä peräkkäistä voittoa Kärpiltä, mitä sinä olet valmis tekemään? Tyyli on vapaa: voitte luvata kävelevänne Oulusta voitetun seiskapelin jälkeen Tampereelle, tatuoida Kukko-Lassen pakaraanne, mitä vain.

Mulla ei ole tapana lähteä tämmöisiin, mutta olisi noloa jos en näyttäisi mitään eteen:

Jos Tappara voittaa mestaruuden, tilaan mestaruuslippiksen (oli se kuinka ruma tahansa) ja laitan toukokuun bruttopalkastani 5 % Ville Niemisen stipendirahastoon.

23 tykkäystä

Minä en lupaa mitään :grinning: koska pieni osa musta haluaa vieläkin uskoa siihen että tästä noustaan vielä

1 tykkäys

Hölkkään munasillani Hakametsästä suihkulähteelle!

31 tykkäystä

Jaa-a. Jos Tappara nostelee tänä keväänä kannua niin lupaan, että en kirjoita tappara.co:n koko ensi kaudella yhtään mitään!

Tuosta voi tulla sanomista. Et välttämättä pääse koko matkaa :smiley:

7 tykkäystä

Teen ainakin parhaani. Voi olla ettei kaiken ratikkatyömaan läpi löydä ees perille, saati jos joku tarjoo yöpaikkaa sorille.

E. Ja siinä vaiheessa, kun oon meikäläisen kunnolla perillä suihkulähteellä, niin on jäkkätkin varmaan saapunu jo Oulusta :grin:

1 tykkäys

Luen Kalle Päätalon tuotannon sanasta sanaan.

19 tykkäystä

Kuuntelen yhden YÖn levyn alusta loppuun.

30 tykkäystä

Lupaan käydä ratsastustunneilla Tapparan fanipaita päällä kesän vikaan tuntiin saakka ennen kun ratsastuskoulun hepat menee kesälaitumelle

Edit. Pistetään vielä enemmän vaikeutta eli lupaan ratsastaa joka ikisellä ratsastuskerralla Tapparan fanipaita päällä siihen saakka että Tapparan eka ens kauden runkosarja kotipeli starttaa

Edit 2. Ja siinä fanipaidassa lukee Rautakorpi ja numero 18

3 tykkäystä

Jos nyt kumminkin pidettäisiin niistä ihmisoikeuksista kiinni.

16 tykkäystä

Lupaan vetää ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen aivan naula päässä kännit.

6 tykkäystä

Hei kamoon peterra. Ei ole hyviä lupauksia nämä tämmöiset.

Itse lupaan vetää Pyynikin portaat 10 kertaa ylös alas syssyyn mennessä. En tarkkaan tiedä onko tuo mitään, mutta lupaan.

11 tykkäystä

Juoksen elämäni ensimmäisen maratonin. Ylläni on juostessa tietysti Tapparan mestaruuspaita ja mestaruuslippis vuosimallia 2018, kaulassani roikkuu kultainen mitali. Välillä ryystän urheilujuomaa Tappara-juomapullosta, ja kuivaan hikeä Tappara-pyyhkeeseen. Lisäksi kuuntelen korvakuullokkeistani koko maratonin ajan Tappara-aiheisia biisejä:Opus, mää ja Tapparan mies, Kirves rinnassa, Saravon Pekkaa, Saravon Pekka remixi, Kirveelle töitä, Tappara on terästä, jne.
Lenkin jälkeen peseydyn Tappara-shampoolla. Jos sitä ei fanikaupasta saa, joku palstalainen myyköön sellaisen minulle.

15 tykkäystä

@Peterra tän vedät kyllä takas :D. Ei ens vuodesta mitään tuu jos sun panosta ei täällä näe.

1 tykkäys

Muokkaan tätä itelleni hieman.

Mä lupaan vetää Tahdon portaat 10 kertaa ylös, niin että punnerran joka askelmalla.

Ja tottakai mestaruuslippis päässä.

8 tykkäystä

Juhlin niin perkuleesti ja totean foorumilla “minähän sanoin”.

Tai siis jätän jälkimmäisen toteuttamatta.

Kai suutelet jokaista askelmaa?

1 tykkäys

Pyöräillä Tampereelta palstalaisten valitsemaan paikkaan

2 tykkäystä

Ai hitsi @Fever , suunnittelin juuri täysin vastaavan ketjun avaamista.

Lupaan ostaa tyylikkään Hilfiger-Tappara -paidan ja tyylittömän Tappara-logolla varustetun maastolippiksen

2 tykkäystä

Itken onnesta.

14 tykkäystä

Puen Toripolliisin Tapparan mestaruuslippikseen ja Tapparan kaulahuiviin. Tämän jälkeen seuraan sivusta kuinka kauan kestää, että joku oululainen poistaa ne. Lupaan toimittaa kuvia tapahtumasta.

33 tykkäystä

Syön kilon mustaamakkaraa ja juon litran maitoa 6tuntia ennen uimahallille menoa.

7 tykkäystä