Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua, minä lupaan

Täällä on porukalla kovat piipussa! Mun on pakko nostaa mun lupausta, etten ihan tyystin jää jalkoihin.

Lupaan siis kuunnella yhden YÖn albumin alusta loppuun JA katsoa YHDEN jakson Vain Elämää sarjasta.

6 tykkäystä

Minä lupaan nauttia mestaruudesta. Se on yhä tulossa.

5 tykkäystä

Lupaan pyöräillä Espoosta Matinkylän jäähallilta Hakametsän jäähallille (212km).

16 tykkäystä

Lupaan olla kuukauden kasvissyöjänä.

1 tykkäys

Juon yhden oluen.

Poistun tältä palstalta, sekä olen 3kk selvinpäin.

Nostan Rautakorven pilviin. Noin kuvaannollisesti. :wink:

Mää käyn leikkuuttamassa ja värjäyttämässä itselleni Jukka-tukan. (IS juttussa aiheesta lisää porin finaalien alla.)

Otan akkarin kainaloon ja heinäkuun ensimmäisellä viikolla hoilaan 1h/päivä “Kärpät on rautaa” -kappaletta Hatanpäänvaltatien ja Hämeenkadun risteyksen tuntumassa oranssi Tappara-fedora päässäni. Välistä saatan kävellä Koskipuiston bussipysäkeille lurittelemaan Janos Valmusen ikivihreää “Bussipysäkillä”-mestariteosta.

Edit: tämän ei pitänyt olla vastaus käyttäjälle, vaan yleinen osanotto ketjuun
Edit 2: Lupaan värvätä kaverin lyömään tahtia oranssilla läpyttimellä.

4 tykkäystä

Lupaan tulla völjyyn. Suorituksen jälkeen tarjoan suoritukseen osallistuneille ohrapirtelöt Pulterissa.

Mites, voiko ohrapirtelön vaihtaa johonkin muuhun? :thinking: Meinaan vaan, että mulla on ikää vähemmän kuin niitä mun suoritukseen sisältyviä juoksukertoja. :laughing:

Selänkokoinen Rautakorven kasvokuva!

6 tykkäystä

Toi on jo reilu tarjous. Jukka on Tapparan kasvot.

Ehdottomasti näin!
Oikeasta kädestä löytyy Saravo
(Paljastin henkilöllisyyteni tämän myötä)
Vasempaan on tulossa Peltola.
Niin kyllähän tuo Jukka täydentäisi trion! :+1:

1 tykkäys

Mä tilaan sulle fanipaidan tekstillä TRIPLA 18 jos tää tapahtuu.

7 tykkäystä

Voi vaihtaa :joy::joy: käykö iso kokis ja Pulterin pannu?

1 tykkäys

Tollasen TRIPLA 18 fanipaidan voisin itselle tilata.

1 tykkäys

Suurin osa nickeistä tässä ketjussa lupaileimessa kaikkea, joita ei tän kevään jälkeen täällä enää näy. Eli ihan turha ketju.

Lupaan hyväksyä ettei ole väliä kuinka voitetaan kunhan voitetaan :confounded:

Kovin on pessimistisen kautta haettuja nuo lupaukset. Uskoa nyt jengi.

Vinkki @Miksa Ne 80-luvun alun Yö-albumit ovat varsin lyhyitä ja jopa kuunneltavia. Ainakin kerran. Vain Elämää onkin sitten jo haastavampi…

1 tykkäys