Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua, minä lupaan

Huudatan Saravon Pekkaa Tupoksen ABC:lla.

5 tykkäystä

Tappara saunamittari lähtee heti tilaukseen.

2 tykkäystä

Ite voin ton jokaikisen ratsastuskerrat Tappara fanipaidalla ennen Tapparan ekaa ensikauden runkosarjan kotipeliä laittaa tohon hevosurheilu keskusteluun todisteita kuvilla vaikka muuten hiljainen tällä foorumilla oon

2 tykkäystä

Lupaan humaltua kunnolla. Sen jälkeen lupaan ■■■■■■■■■ jokaiselle tuntemalleni Ilvesfanille jotka heräilevät aina koloistaan kun Tappara häviää Playoffmatsin.

Sen jälkeen lupaan harjoitella sen verran että syyskuussa puolimaraton menee aikaan 1h40min.

4 tykkäystä

En lupaa yhtään mitään.

Mutta tässä eräänä keväänä (ei viime) olimme Kiinassa paperitehtaalla ja kolleegamme Savosta lupasi juosta alasti paperikoneen ympäri palava sädetikku hanurissa, jos Kalpa voittaa mestaruuden. Ja tottakai tilasimme Suomesta Kalpan huivin ja varasimme sädetikkuja etukäteen ennen poffien alkua Mr. Savonmaalle ja jaoimme jopa tikun vaihtovuorot, kun tikku pääsisi kuitenkin sammumaan ympäri konetta. No tunnetusti Kalpahan ei voittanut, mutta kyseinen herrasmies kertoi että häntä jo pelotti yhdessä vaihessa kun näytti Kalpan kannalta liian hyvältä.

Harmillisesti ei sitten nähty Kiinalaisten ilmeitä, kun noin 130kg Savon mies olisi rynnistänyt paperikoneen ympäri palava sädetikku hanurissa, olis mahtanut olla veikeet ilmeet Kiinalaisilla?

13 tykkäystä

Kyllä meilläkin saunamittari värähtää, jos mestaruus tulee

2 tykkäystä

Minä lupaan kirjoittaa pitkän tekstin tapparan pelaamisesta tällä kaudella. Tekstin keskiössä tulee olemaan Rautakorpi, menneisyys, tämä kausi ja tulevaisuus. Ja tämän aion julkaista vaikkei kannu nousisikaan.

9 tykkäystä

Teen dokumenttielokuvan fanittamisesta. :smiley:

4 tykkäystä

… Juoksen puolimaratonin ennen 2019 finaaleja. Tällä hetkellä tuskin menee kilometriä enempää.

9 tykkäystä

Kirjoitan viikossa 300 Tapparan triplaan liittyvää viestiä viimeisen sanan kirjaimista.

8 tykkäystä

Kokoamme ensi kaudeksi vielä kovemman joukkueen, niin että Ipan miehet itkevät jo syksyllä epäreiluja jakoja.

34 tykkäystä

Eiks tota o joo muutama vuos tehty?

4 tykkäystä

Tehdään vielä vähän isommin. Ja laitetaan meidän nelosketjuun Sandell, Suomi ja Meskanen

26 tykkäystä

Eikä ole ;). En suostu tuota haastetta ottamaan vastaan vaikka voitettaisiinkin. Ei vaan pysty :smiley:

Alkaa jo jännittää

1 tykkäys

Jos Tappara nostaa kannua ni mä lupaan lopettaa tupakan polton!

45 tykkäystä

Kahdenviime finaalipelin ennen vedetty Tahdonportaat ja Tapparavoittanut. Lupaan vetää torstainakin

16 tykkäystä

Lupaan ostaa jollekin oikeasti vähävaraisessa perheessä asuvalle alakoululaiselle pojalle tai tytölle junnukausarin ensi kaudeksi. Saa ottaa talteen.

47 tykkäystä

Iholle win the right games ja jotain muuta Tapparaan liittyvää.

Mikin viikset

3 tykkäystä