Jos Tappara nostaa tänä keväänä kannua, minä lupaan

Siitä voi tulla paha anemia ja mennä henki. Onko taipumusta itsetuhoisuuteen? Nii ja - jäävät sitten Tapparan seuravaan kevään pleijarit ja etenkin finaalit näkemäti :wink:

Edit: Omasta puolestni lupaan, etten lupaa muuta kuin jatkaa suosikkijoukkueeni kannattamista.

1 tykkäys

Mites Waheebin sanat:
Tappara ei olisi Tappara jos se ei olisi Tappara

7 tykkäystä

Suuri filosofi tämä W. :wink:

1 tykkäys

Lupaan ottaa jo pitkään haluamani Tappara aiheisen tatuoinnin.

1 tykkäys

Nostan työpaikkani lipputaankoon Tapparan lipun. (Täällä Porissa) Ja suojelen myös lippua alasriistämiseltä lähes kaikkeni. Voi olla, että työmaat vähenee täällä lännessä sen seurauksena, mutta saanpahan kesälomaa ja tosissaan harkita muuttoa Tampereelle.

24 tykkäystä

Voit tulla kuvaamaan siis tuohon pätkääsi
mun Rautakorpi tatuoinnin tekoa.

Kaksi kärpästä jne… :sunglasses::+1:

1 tykkäys

Otetaan ylös. :sunglasses:

Kova taistelu ei riittänyt. Pienestä oli kiinni, että olisi taas menty seiskapeliin. Tilasin nyt sitten kuitenkin itselleni Tappara - Terästä Jäällä kirjan ja Tappara-pinssin.

31 tykkäystä

Tästä jo finaaliketjussa mainitsin, mutta jos kannu nousee tänä keväänä(kin), niin lisää Tapparaan liittyvää mustetta tulee kehoon. (Saattaa tulla, vaikkei nousekkaan)

5 tykkäystä

Valkaisen nenää juhannukseen asti.

3 tykkäystä

Juu; mukana. Paitti juhlahumu siihen asti… ja jatkuu

Itse lupaan juoda kaljaa.

22 tykkäystä

Leikata TAAS viikset pois aivan kuten joka mestaruuskevät vuodesta 2016 lähtien!

1 tykkäys

Mä kun en alkoholia juuri ollenkaan käytä niin lupaan vetästä pitkän viikonlopun triplan kunniaksi jota tulen todella katumaan krapulan/ahdistuksien muodossa😬

(Tää ol kyl virhe)

7 tykkäystä

Mäkin oon vähentäny alkoholia, mutta jos/kun pytty nousee, nii eiköhän sen päänsäryn kestä.
Ja kokoparran vois myös ajaa pois.

2 tykkäystä

Mulle kävi ekana mielessä kans tuo parran/viiksien ajaminen? Mut niin kuin sanoit niin kai sen krapulan kestää vaikka vähän päätä juilii😬

1 tykkäys

Lupaan tulla ensimmäistä kertaa torille.

3 tykkäystä

Ostaa taas yhden sinisen mestaruuslippiksen. Vaikka niitä on jo niin paljo entuudestaankin, ettei ehdi käyttää.

17 tykkäystä

Ensimmäisenä ei tullut mieleen se mitä tuolla todennäköisemmin tarkoitettiin. Anteeks. :sweat_smile:

6 tykkäystä

Hiusten väri muuttuu sini/oranssiksi lasten toimesta

6 tykkäystä