En jostai syystä pääse enää muakkaa sitä…
Laitoin myös nyt, vaikkakin vähän myöhässä
Pikkusen laitettu myös täältä
Avausviestiin lisätty viimeisin tieto
Pienellä summalla osallistuttu.
Kiitti!
Paljonko tuli summaksi niin pistän lupaamani?
Mun summaksi tuli 12€.
Pistin ne tuplat, toivottavasti vielä ehti viitenumerolla.
Viä kerkee mukaa.
Tulosveikkausta yhteissummasta (420 + X). Tonni meni reilusti yli, jopa kaksi saattoi mennä rikki.
Voisin lahjoittaa yhden lipun Nokia Arenan avajaisiin eli Eppujen ja Tampereen Filharmonian keikalle 15.12.2021. Jos joku tietää jonkun jolla on ollut haastava vuosi ja ilahtuisi tästä lipusta niin ottakaa yhteyttä.
Miltäs tilinpito näyttää? Päästiinkö nelinumeroiseen summaan? @Kirre
AIVAN PÄÄNRÄJÄYTTÄVÄN MAHTAVAA!!!
Saaliiksi saatiin komeat 5395e!!!
Tästä summasta noin puolet tulivat tämän foorumin kautta ja puolet muiden kanavien kautta. ISO KIITOS kaikille lahjoittaneille! Teidän ansiostanne sadat pirkanmaalaiset pikkufanit saavat Tapparajuttuja Joulupukilta joululahjaksi. Haluan kiittää teitä myös siitä, että otitte tämän Tapparaladyn keräyksen niin hyvin vastaan.
Kuvassa isot pahvilaatikolliset täynnä kylpypyyhkeitä, pipoja ja mukeja sekä toisessa kuvassa jo aiemmin toimitettu saalis. Tämän lisäksi toimitin Hopelle vielä kassillisen vapaalippuja peleihin sekä lahjakortteja Tappara Shoppiin.
OOTTE PARHAITA!!!
Todella hienoa! Kiitos, että järjesti tämän! Erittäin hienoa toimintaa sinulta @Kirre ja myös kaikilta palstalaisilta. Saavat lapset hyvän mielen ja varmasti kaikki itse siinä sivussa
Ei muutakun vinkkiä johonkin Tamperelaiseen tai moro lehteen tästä mukavasta tempauksesta
Hienoa toimintaa @Kirre !
Kylläpä tuli lämmin mieli tästä koko touhusta minkä järjestit.
Moro jo lupas julkasta ens vuaden ensimmäisessä Morossa Meirän kekkerit osiossa tän. Vinkkasin Tamperelaisellekkin, mutta ne julkasee tosi huanosti hyväntekeväisyysjuttuja, mutta katotaa ny. Joka tapauksessa kiva, että Moro lupas julkasta, kun haluan koittaa tavoittaa kaikki lahjoittajat ja kiittää osallistumisesta! Tästä jäi niin hyvä miäli ittellekki ja toivottavasti vähä hyvää karmaa varastoon.
Kiitos että järjestit keräyksen. Itse osallistun aina mielelläni keräyksiin millä lapsia ja apua tarvitsevia tuetaan. Tiedän myös etten itse pystyisi järjestämään vastaavaa keräystä joten arvostan ihmisiä jotka ovat valmiita uhraamaan omaa vapaa-aikaa tälläiseen toimintaan. Kiitos Kirre tuot meille ja heille joulumieltä. Toivottavasti jaksat tehdä vastaavia juttuja jatkossakin. Hyvää joulua kaikille, etenkin heille joille nämä lahjat annetaan.
Kiitos! Lahjakortit ovatkin näppäriä. Saa sitä mitä puuttuu!