Juhani Jasu

Kova on kaveri. Ehdottomasti hyödyllisempi Tapparalle kuin esim. siirtotakarajalla monien toivoma Polak.

2 tykkäystä

Varsinkin kun Polak oli saikulla Saipan viimeiset pelit… Jasulta hyvä peli tänäänkin ja nouseva käyrä. Kyllä kohta ropisee pisteitäkin.

1 tykkäys

Annetaan nyt onnittelut Jasulle onnistumisesta. Negatiivista palautetta on jonkun verran satanut päälle viime aikoina mutta tärkeä onnistuminen tänään. Näki tuuletuksesta että maali maistui makealta.

Hyvä Jasu! Aattelinkin että varmasti se vielä pleijareissa maalin tekee :smiley:
(Ja arvelu oli ihan omaa toivetta vaan)

1 tykkäys

Aloitusprosentti 70, voittomaali ja päälle ehkä kauden riemukkain tuuletus. Arvokas äijä, ja sai varmasti tästä vielä lisävirtaa seuraaviin peleihin. Go Jasu! :tappara:

6 tykkäystä

Jasu paransi selvästi eilisestä ja vielä napsun ekasta erästä. Maistu se maali, myös mulle. Hyvä Jasu!! Olet tän ansainnut.

2 tykkäystä

Kauden toistaiseksi tärkein maali. Sniperi laittoi tarkasti alakulmaan ja kyllä näkyi, että maistuu. Tärkeää saada näitä syvyysmaaleja kun kakkoskorin miehet edelleen umpijäässä.

3 tykkäystä

Jasu näytti, ettei kannata aina yrittää ottaa haltuun ja kääntää kämmenelle. Maalin voi tehdä rystylläkin. Tärkeä maali todellakin.
Edit. Oliko Järvinen mennyt jo vaihtoon, vai miten olikin jäällä. Mulla meni yleisen koti härdellin takia ohi.

Onni oli myötä ja sen myötä tätä maalia voikin kutsua playoff-maaliksi. Ei noi aina mene, mutta kun menee, ne on iso osa isoja pelejä. Hieno maali symbolisessa merkityksessä.

6 tykkäystä

Jasun maali on kyllä yksi hämmentävimmistä tilanteista mitä olen kokenut. :smiley:
Hakametsän jäähalli, katsomo E2, rivi 5, istuin 455.
“Jasu ohjaaaa mutta Husso torjuu. Jotkut nousevat seisomaan, kiekko maalissa? Ei? Se pyörii viivalla? Runnokaa se sisään!! Maali?!? Ei? Yleisö nousee ja huutaa sekä pelaajat juhlivat joten: MAAALIIII!!”

1 tykkäys

Olen kyllä toivonut Jasulle onnistumista, kun paikkoja on ollut useita . Nyt tuli tärkeään paikkaan oikein kunnon liru :wink:

“Kyllä se sokee kanakin joskus jyvän löytää” (ja tätä en tarkoita missään nimessä negaationa Jasua kohtaan) sopii melko hyvin Jasun eiliseen onnistumiseen. Kyllä oli sykettä nostattavaa seurattavaa kun se “jyvä” pyöri sinne laariin kuin hidastetussa filmissä.

Jasu jos kuka ansaitsi tuon osuman, se kiimainen taistelu jota JJ on osoittanut ottelusta toiseen sai ansaitun palkintonsa!

Oliko muuten eka maali Tapparapaidassa?
Mielestäni oli, mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Et ole väärässä!

Tuli muuten just oikeaan kohtaan tuo maali!:thumbsup:

1 tykkäys

Jasu kertoili aamulehdessä että sai käyttöön saman merkin mailan jolla oli pelannut kerhossa. Oli ilmeisesti pelannut jollain toisella mailalla tähän asti.

Pieni henkinen juttu mutta johtuiko tämä pieni asia maalin syntymiseen ja apinan putoamisen hartioilta? Ainakin tuli iso henkinen boosti tämän onnistumisen ansiosta.

Jos olisin veikannut, kun tässä kuitenkin neljä kautta on näitä “täsmävahvistuksia” viime hetkellä joukkueeseen hankittu, että se on nimenomaan joukosta Umicevic, Voutilainen, Jasu nimenomaan tämä herra joka vahvistaa joukkueen mestaruuteen niin olisin syönyt kyl hatullisen :smiley:

5 tykkäystä

Pakko kyllä nostaa Jasulle hattua. Miehen effortti sai kyllä varsinkin Junnon jokakeväisen pajatson tyhjennyksen näyttämään hölmöläisen hommalta. Ei se määrä, vaan se laatu.

Olen edelleen sitä mieltä, että Jasu teki yhden tämän kevään tärkeimmistä maaleista. Ei huonosti.

1 tykkäys

Ja vielä finaalien game 5:ssa tärkeä aloitus josta Elorinne mällää pelin 1-1.

2 tykkäystä

Ja välierien Game 5:ssä ykkössyöttö Paten viimeisen minuutin tasoitukseen. Isoissa maaleissa oli Jasu mukana.

2 tykkäystä