Juhani Tamminen, Aurinkokuningas

Kyllä mä Tamille hattua nostan monessakin mielessä… Pelaajana ei siihen aikaan omaisuuksia tienannut, valmentajana ei mitäön varsinaisia huippupestejä ole ollu ja siitä huolimatta äijä on saanut raavittua mittavan omaisuudeen ( n. 20 sijoitusasuntoa Helsingissä ja Turussa, oma talo, kesämökki, jne.) pitämällä koulutspuheita sekä “brändiä” yllä. Vaikka vaikuttaa ylimielisestä vanhukselta niin ainakin on osannut pelata korttinsa hemmetin hyvin, arvostan!

5 tykkäystä

Mitään omaisuutta ei Tami saa hautaan mukaansa aikanaan. Jos nyt tekee itsestään pellen (mitä on jo vähän tehnyt), niin se jää päällimmäisenä muistikuvana ihmisten mieleen.

1 tykkäys

Koska Tami osasi kauan mediahallinnan. Tämän Enbuske-casen aikana Tamin ulostuloissa on puuttunut logiikka, asiasällöt väärin jne. On toki mahdollista, että tuo kaaos on suunniteltua. Keskimäärin on kuitenkin turvallisempaa olettaa, että asiat ovat sitä, miltä näyttävät. Nyt Tamin tapa hoitaa asiaa näyttää kontrolloimattomalta tulipalojen sammuttelulta, jossa Tami itse aiheuttaa lisää tulipaloja mennessään.

En ole vastuussa rahoista, joilla pääsisi julkisia yhteistyökumppaneita valitsemaan. Jos olisi, niin Tamin kommentit esim Maikkariin kohdistuen ovat viime aikoina olleet sitä luokkaa, että kiertäisi herran kaukaa.

Jotain ongelmista kertoo, että Tamilla ei ole yhteistyökumppania. Ei bisnes oikein hyvin suju, jos Maikkari vaihtuu yksityisiin, varsin amatöörimäisiin streameihin ja avautumisiin Facebookissa

1 tykkäys

Niin… Eiköhän se omaisuus jää hänen lapsilleen ja lapsenlapsilleen, ja heille on varmaan aivan yhdentekevää mitä mieltä isästä/ isoisästä ollaan joidenkin mielestä julkisesti.

1 tykkäys

Ehkä. Ehkä ei ole.

1 tykkäys

Tamilla on taas asiaa.

Olen toki itsekin sitä mieltä, että case-Louhimies meni yli ainakin näiden tietojen perusteella.

Mutta ei kai siitä sen enempää tässä ketjussa.

1 tykkäys

Tamista voi olla mitä mieltä tahansa, mutta on sillä yksi ylivoimainen saavutus. Ainoa 50-luvulla syntynyt jääkiekkoilija joka on saanut yli sata viestiä ketjuunsa Tappara.co palstalle. Ainakin pikaisella etsinnällä.

6 tykkäystä

Huikee ukko!

Martti Jarkko -nimisellä pelaajalla myös.

Ja sen verran täytyy latistaa tunnelmaa ettei tämä Tamin ketju ole syntynyt niiden kaukolaukauksien kunniaksi.

3 tykkäystä

Ei pidä paikkansa tuo väite.
Ihan ekana hyppäsi Markus Mattson esiin.
Enempää en viitsinyt haeskella.

Edittiä: Muokkauksen jälkeen olet toistaiseksi oikeassa.:smile:

3 tykkäystä

Käyn vähän muokkaamassa viestiäni.

1 tykkäys

Hmmm, olen Tamin kanssa tehnyt yhteistyötä ja pientä bisnestä takavuosina. Se loppui erääseen epäonniseen liigakarsintasarjaan kun Tamille tuli tarve lähteä lataamaan akkuja ja lomailemaan kauden päätteeksi, välittämättä sovituista asioista. Sinänsä ymmärrettävää, että näin kävi, onhan kiihkeän ja tappioon päättyneen sarjan jälkeen varmasti takki tyhjä, mutta oharit tuli ja yhteistyön edellytykset meni. Eipä siinä, no hard feelings, sen jälkeen jatkettiin yhteistyökumppaneiden kanssa, jotka pitivät sovituista asioista kiinni.

6 tykkäystä

Pidän Tamista siksi, että hän on erilainen, tarpeellinen hahmo tähän sirkukseen. Lahjakkuuksia on, sopivaa kosmopoliittisuuttakin löytyy, ja kieltämättä pukeutuminen on hauska lisä persoonaan.

Kuitenkin, pienellä keittiöpsykologialla voi arvioida, että Minä tulee hänellä kaikessa ensimmäisenä, ja tällaisten ihmisten kanssa on vaikea elää. En vain arvosta tätä tiettyä ihmistyyppiä.

Eiköhän tähänkin pestiin joku newöhööd valinta

Ranskan päävalmentajan paikka aukesi - Tami Tamminen on valmis palaamaan ruoriin: ”Laitoin koko p**kan järjestykseen”

1 tykkäys

Aijai. Tami ajellut vaikka kortti hyllyllä. Leijonakapteeni toki mahtui tekstiin, Kanervan Ile saa/joutuu järkkäämään myös tapaamisen Poliisijohtajan kanssa. Piste.

Ei Tamin olisi tarvinnut kuin jättää auto kaverin luo ja kävellä viimeiset viisi kilometriä.

1 tykkäys

Ei saateri. Joku aika sitten Tami tilaili taksia hovipukimonsa edustalla.

Noi Tamin perusteet ovat kyllä huikeita. Eli kansanedustaja kaverin pitäisi puhua puolueenpuheenjohtajalle ja tämän pääministerille jotta herra yrittäjä saa rikkoa sääntöjä.

2 tykkäystä

Jos Tami olisi nähty kävelevän Varissuolla, se oli ollut Tuomas Enbuskea isompi lovi hänen brändiinsä.

5 tykkäystä

On se kumma ettei Turussa taksia saa kulkemaan edes rahalla (siitähän Tamilla ei pitäisi olla puutetta).

Edit.
Tokihan yrityskouluttajalla on logistiikka hallussa: kuski olisi ajanut Jakulaarin Tamin kotio ja Tami olisi tilannut taksin ja lyönyt kaverille taksirahat kouraan.

3 tykkäystä

Kaiken päälle Tamin silmäterä olisi jäänyt Varissuolle. Luulen että se oli se ongelma eikä viiden kilometrin kävely. Tai siis kymmenen kilometrin kuten Google Maps tietää.

2 tykkäystä