Hmmm, nouseeko paitaa kattoon ja lisää jäseniä hall of fameen vai pelkkä jälkimmäinen?
E:Lisäsin kuvakaappauksen Tapparan sivuilta. Takerruin kuvassa noihin jäädytettyihin numeroihin.
Hmmm, nouseeko paitaa kattoon ja lisää jäseniä hall of fameen vai pelkkä jälkimmäinen?
E:Lisäsin kuvakaappauksen Tapparan sivuilta. Takerruin kuvassa noihin jäädytettyihin numeroihin.
Tähän tekis mieli laittaa vaihtoehdoista oma mielipide, mutta tuleeko turhia viestejä kymmenen siihen perään. Laitetaan siis äänestys:
Mitä siis tapahtuu la 20.10.?
0 voters
Vai voiko olla että kattoon sekä Hall Of Fameen tulee täytettä?
En usko, että kattoon lähdetään kenenkään paitaa nyt ripustamaan.
Mulle tuli mieleen, että jotain juhlallisuuksia Nurmen uran loppumiseen liittyen tai sitten juuri lisää nimiä Hall Of Fameen.
Hall of Fameen tulee lisätäytettä taatusti. Katsokaa avausviestin kuvan vasempaan alakulmaan, jollette usko.
Näin se varmasti menee, nuo jäädytetyt numerot herättää spekulaatiota
Minä olen @rizka :n linjalla. Eiköhän tuossa laiteta Hall Of Fame tauluun ainakin yksi numero 6.
Veikkaan, että jos paitaa nostettaisiin kattoon niin sitä markkinoitaisiin kovasti ihan nimen kanssa. Se on kuitenkin niin iso asia. Eiköhän tämä tilaisuus ole ihan puhtaasti hall of fameen liittyvä.
Hall of fameen saa helposti vielä ainakin 50 nimeä. Olisiko nyt kymmenen seuraavaa vuorossa ja loput jätetään tuleville vuosille? Saa juhlapelejä järjestää jatkossakin.
Eikö olisi korkea aika nostaa Lehtosen Ekun paita kattoon. Vaikea ymmärtää miksi ei jo ole nostettu, kun siellä on kuitenkin Timo Sudenkin paita. Timoa väheksymättä voi sanoa että Ekku Lehtonen oli 80-luvun menestyksen tärkein yksittäinen pelaaja. Ehkä Ekku vaan oli ja on niin vaatimaton ja huomaamaton persoona, että on tavallaan “unohdettu”.
Muistankohan ihan väärin että joku täällä olisi joskus sanonut että ekku on itse kieltäytynyt kunniasta, no joku varmaan tulee sen kertomaan jos näin oli.
Kyllä siellä paita nousee kattoon!
Onks tää tieto?
Vahva usko on Hall of Fame -tapahtumasta, mutta jos jäädytyksestä kyse, niin ei voi olla muuta mahdollisuutta kuin Lehtonen #12.
Ehdottomasti Erkki Lehtosen pelipaita kattoon mahdollisimman pian. Suuri tapparalainen ja maajoukkuesankari. Hänen asemansa seurahistoriassa on mielestäni hyvin kiistaton.
Alkaa olla kohtsillään aika lyhyet varoitusajatkin jo tapahtumalla, piti se nyt mitä vaan hienoa sisällään. Toisaalta näinhän sitä tunnelmaa kai hyvin viritellään, sopivalla ennakkoarvuuttelulla…
Kenen paita?
Eiköhä se jossakin kohtaa selviä
Kaks vaihtoehtoa Saravo tai Lehtonen, mikäli Lehtonen on ko asiasta kieltäytyny niin #6.
Toivottavasti Lehtonen, mitään Saravolta pois mutta ei nyt ihan kattoon asti riitä. Hall Of Fameen ehdottomasti mutta ei tuonne kattoon määräänsä enempää voi numeroita laittaa. Ellei sitten tee jääkiekkoliittoja ja sano ei vaiskaan voitte te käyttääkki näitä.