Juhlaottelu 20.10.2018: Erkki "Ekku" Lehtosen paita kattoon!

Viime kerralla kun jotain pyyhkeitä jaettiin jäi seisomakatsomo ilman ja osa seisomakatsomosta sitten auttoi itseään tyhjentämällä lähi penkkejä. Ei sekään mukavaa ollut.

“Olen todella yllättynyt ja otettu tästä kunniasta. En osannut odottaa tällaista, koska urani päättymisestä on kohta 30 vuotta aikaa, 61-vuotias Lehtonen tuumaa.”

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-ja-leijonien-legenda-erkki-lehtonen-hakeltyi-suuresta-kunnianosoituksesta-talla-kaudella-en-ole-viela-hallissa-kaynyt-mutta-nyt-taytyy-menna-201236961/

2 tykkäystä

Siinä on ihan hyvä pointti kyllä. Miksi vasta nyt?

2 tykkäystä

Eikös yksi kriteeri ollut, että pelaajan oltava +50-v? Tuokin tosin aiemminkin sivuutettu.

Jep.Ainakin Jutin ja Ojasen kohdalla.No hieno kokemus on tulossa.

:one::two: olisi pitänyt nostaa Timin ja Jutin kanssa samaan aikaan. Mutta hienoa että tapahtuu nyt. Olisiko taustalla pelikaverit käyneet puhumassa Ekun ympäri?

1 tykkäys

Tässähän ihan sekoo… Oma Tappara ikonin paita kattoon ja omalle paikalle jaetaan tuollainen paita… Uskaltakoot joku ottaa se ennen kun ehdin.
Hyvä Tappara kerrankin hienosti hoidettu.

1 tykkäys

Olisko Leinonen lopulta väsynyt Ekun jatkuviin kyselyihin aiheesta? :joy:

Aivan loistava juttu. Omassa rankingissa kaikkien aikojen Tappara-pelaaja! :+1:

3 tykkäystä


Illuminati? :smiley:

24 tykkäystä

Samaan kiinnitin huomioni, tuskin ihan sattumaa kyseinen kellonlyömä.

5 tykkäystä

Tämä on kyllä hienointa pitkään aikaan. Ette usko miten paljon jyrsii kun kausarista huolimatta en pääse paikalle.

Lakki päästä ja Porilaisten marssi! Stna. että mä olen onnellinen, sai tämänkin vielä nähdä!

Ps. Nyt ei oikein ymmärrä niitä vuosikausien “Ekku ei itse halua” -jaarituksia!

11 tykkäystä

Jonkinlainen välirikko luki jossain joskus, tiedä sitten, kai on ollut tulisieluinen kaveri tämä numero 12.

Viime talven hall of fame oli varmaan lähtölaukaus tällä jäädytykselle, toimistolla tämä jäädytys on tiedetty jo pitkään. Itse veikkasin kuukausi sitten kun tätä raotettiin että Saravon paita vedetään kattoon vaan onnesta sitä saa vielä muutaman vuoden odotella. Uuteen halliin sitten.

Välirikko? Ekku Lehtosella ja kellä tahansa? No nyt en kyllä usko sanaakaan. Viimeisen päälle tyylikäs ja rauhallinen herrasmies.

4 tykkäystä

Saravon paita ei ole eikä voi olla katossa, koska tuolla pelinumerolla on pelannut mm. Lasse Litma.

11 tykkäystä

Eikös näitä “tuplajäädytyksiä” oo ollu ennenki?

Tapparassa? En muista tapahtuneen moista.

1 tykkäys

Ei varmaan Tapparassa, mutta maailmalla?

Nyt on henkilökohtaisesta perspektiivistä tarkasteltuna kovin mahdollinen jäädytys. Hieno pelaaja, nuoruusvuosien esikuva monella tapaa.

3 tykkäystä