Juhlaseuranta: Itsenäisyyspäivä 06.12.2025

Aivan. Editoitu.

2 tykkäystä

Terveisiä Areenasta 70v-gaalasta. Ihanan hillittyä, mutta samalla niin tyylikästä. On sitä huonompiakin tapoja viettää Itsenäisyyspäivää. Jokipakka liukuu kaljamukin kanssa jo suht sulavasti, paluu viimeistään joulun jälkeen?

14 tykkäystä

Luin tähän saakka.

Mielenosoituksessa liehui myös kommunistinen sirppi ja vasara -lippu.

Saunoja riittää Suomessa ja tekijöitäkin riittää. Isänmaalliset persereiät suorittaa. Menee vihaksi ainakin minulla tuollainen pelleily.

8 tykkäystä

Gallen Ville ainakin ihan hyvissä mukeissa linnan jatkoilla. Itse menen saunaan coca-colan kanssa.

2 tykkäystä

Nämä on niitä asioita, mitä on pienen ihmisen vaikea ymmärtää. Jos jossain onkin liehunut hakaristilippu, niin ei se kyllä tee sirpistä ja vasarasta yhtään hyväksyttävämpää. Totalitarismia, murhaa ja sortoa kaikki tyynni. Ja ettet taipunut sa sorron alle…

7 tykkäystä

Ei hakaristiä eikä noita ryssä lippuja.

Tämä on sen verran pieni maa, jotta/että/kun. Yhteinen köysi on sellainen köysi joka vie meidät eteenpäin.

3 tykkäystä

Poju puhui, että on paljon puhelin soinut viime viikkoina ja jotain on odotettu 50 vuotta. Mikähän homma?

Näin kotisohvalta tänäkin vuonna nautittuna, taisi olla parhaat pitkästä aikaa.

3 tykkäystä

Ilmeisesti liittyi jotenkin Liigan sarjauudistukseen. Oli kyllä hieman sekava haastattelu.

Ehkä viittasi naapuriin :thinking::grin:

Tuotu lähemmäksi television kautta seuraavia.

Kuten Linda Lampenius juurikin tällä hetkellä toteaa, YLElle lisää rahaa ja paljon, kohdistaen oikein. Ja helvetillinen valvonta päälle. Mur.

Tämä ei kuitenkaan haitannut?

6 tykkäystä

Jos ei lukenut siihen asti?

Mikä mua häiritsee näissä mielenosoituksissa on se, että itsenäisyyspäivänä mielenosoituksissa on huomattavan paljon Palestiinan lippuja.

En tiennytkään, että hekin itsenäistyivät 6.12

18 tykkäystä

Jostain lueskelin että samaisissa kekkereissä oli myös lippuja joissa oli keltainen sirppi ja vasara, ex valtion nimi jääköön tässä yhteydessä sanomatta.

Pyöräkilpailuissa (Giro DItalia, Le Tour de France, La Vuelta) näkyi myös huomattavan paljon kyseisen Lähi-Idän maan lippuja, täytyy olla iso valtio kun niin sankoin joukuin vierasmaissa niitä kannattavat…

3 tykkäystä