EliteProspects.com pelaajakortti:
https://www.eliteprospects.com/player/556920/juho-jarvela
1+1 sopimus seuran optiolla
EliteProspects.com pelaajakortti:
https://www.eliteprospects.com/player/556920/juho-jarvela
1+1 sopimus seuran optiolla
Oli vielä muutama vuosi sitten jukureissa ihan tulevaisuuden ns stara, mutta ei sitten iha lähtenyt liiga ura. Mutta kai siellä se potentiaali on.
Ihan jees haku tuonne Pyry/Tappara akselille. Tällaista vähän odottelinkin. Hiukan samanlaista roolia kuin Verneri Ahonen aikoinaan tässä varmaan on suunniteltu.
Ei mahtunut Kerhossa pelaamaan, sitten ok kausi Mestiksessä ja Tapparaan?
Joo on iso ja sentteri, mutta mikä idea?
Mukava raaputella arpoja ja jos joku voittaisikin?
Kun ei Addamoa saatu…Vitsi vitsi.
Täällä jos jossain on harjoitteluolosuhteet kunnossa, tämähän on low risk - semi high reward ja ihan tervetullut hankinta.
Eiköhän nää oo näitä Tappara-Pyry yhteistyöpelaajia.
Leveyttä kauteen kun pelejä tulee ihan pirusti.
Kesän reeniryhmään nälkää ja kilpailua, syksyllä Nokialle ja tarvittaessa töihinkutsuttavana sitten Tampereelle.
En yllättäisi myöskään jos jotku näistä uusista pelaajista olisi CHL reissuilla mukana.
Saisi kokemusta kunnon peleistä ainakin.
Hyvä syvyyspelaaja, kun tietää että ensi kaudella runkosarja + CHL tuo kuormaa. Pyryssä taitaa pitkältä pelailla ![]()