Jukka Peltola

Ei ei ei :wink: Olet käsittänyt väärin. Ainakin Jukka julisti tulevansa Tapparaan kehittämään PELAAJIA eikä peliä :wink:

En oo muuten pitkään, pitkään aikaan nähnyt tollasta TM SR -maalia.

Hyökkäyssuuntaan Jugi pelasi hienosti, mutta omissa ei tullut ratkaisut ihan samalla lailla selkärangasta kuin oikeilla pakeilla. :slight_smile:

Ei lähde Jugi mokeksi.
http://www.aamulehti.fi/urheilu/jukka-peltola-vitsikkaana-puolustajan-pestistaan-maalivahdiksi-en-lahde-nivuset-eivat-kesta-24192971/

6 tykkäystä

Marko Pöyhönen on hyvä esimerkki, miten hyvästä hyökkääjästä voidaan saada vielä enemmän irti pakin paikalla. Enkä tarkoita, että Juki pitäisi pysyvästi siirtää pakiksi, mutta huimat näytöt löi tänään pöytään ja ei ainakaan jatkossa pelota, jos kapteeni on kokoonpanolistalla puolustajan paikalla.

Huikee seppä tää meidä peltola. Liian aliarvosettu vain on.

2 tykkäystä

Kiekko menee tähän suuntaan, jonka Jugi osoitti. Pakkia ja hyökkääjää on tulevaisuudessa vaikea erottaa. Tykkään kyllä ja kovasti. Vaatii peliälykkäitä kavereita, että homma pelaa.

2 tykkäystä

Kaikki Tapparalaiset tietävät miehen arvon ja tuo “C” on yksi merkki siitä :muscle:

15 tykkäystä

Muistelen kirjoittaneeni joskus samaa, että hyökkäyksessä laita ja keskusta ja kaikki kentät hoituu sekä taitojen että asenteen puolesta. Pitää näemmä päivittää mielipidettä. :slight_smile:

2 tykkäystä

Minä tulen aina muistamaan Jukka Peltolan vuoden 2016 mestarijoukkueen kapteenina. En ikinä unohda (erityisesti pudotuspelien aikaisten) haastatteluiden poikkeuksellista päättäväisyyttä, itseluottamusta ja voitontahtoa, jota Peltola uhkui tuossa “neljän vuoden tarinassa”. Voisikohan noista saada videokoosteen?

No, tarina tietysti jatkuu koko ajan, mutta Peltola on minulle jo nyt yksi suurista. Ja Tapparan historiassa suuri on SUURI.

19 tykkäystä

Ajetaan hybridi autoilla, pitkässä kiekossa käytetään hybridi sääntöä, palstasta tulossa eräänlainen hybridi ja Peltoja on hybridi pelaaja :smiley:

Tuli mieleen tuossa yhdellä luennolla tänään, kun ajatus harhaili taas jääkiekkomaailmassa samalla kun puhuttiin “onko x vai y? On x ja miksi on X?” -tyyppistä keskustelua, että onkohan Liigassa millään jengillä yhtä esimerkillistä ja kovaa kapteenia kuin Jugi tällä hetkellä? Aika yksinään saa mielestäni olla tuossa kategoriassa. Kukkosen Lasse varmaan pystyy kontraamaan jotain tuolta Kärpistä, mutta muutoin ei tuu hirveästi mieleen näin kovia johtajia muista jengeistä. Peltola ei oo mikään ikäloppu, mutta kaikella mahdollisella tavalla upea kapteeni joukkueelle.

19 tykkäystä

Todella esimerkillinen johtaja, esim. vei Bonsaksenin heti siiville kun mies saapui ulkomaalaisena joukkeseen (jatkoajan juttu). Johtaa niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella. Ruutu palvelun asiantuntijat kehuivat, että Kallio olisi se ykkösliideri Liigassa. Itse en vaihtaisi Peltolaa häneen ikinä. :slight_smile:

5 tykkäystä

Ainoa miinus Jugissa on pelinumero. Unelmissani on Hakametsän/Keskusareenan katossa jäädytetyt paidat 1-10, mutta Jugin 81 ilman muuta tuota sotkee.

1 tykkäys

Jugi vois vielä tehdä numeron vaihdoksen 8+1 → 9. Jotenkin musta meinaan tuntuu että jos mahdollista niin vieläkin isommat maineteot kirves rinnassa nähdään tältä parhaassa peli-iässä olevalta kaverilta vielä tulevaisuudessa.

Arvostan.

3 tykkäystä

Kallio Tepsissä varmaan aikamoinen liideri.

Jep, varmaan sama heille kuin Jugi meille tai Lasse Kärpille.

Jugi on kyllä modernin joukkueen moderni kapteeni.

4 tykkäystä

Joo ja tottakai Kallio on myös omalla osaamisellaan tuonut TPS:n takaisin aika kaukaa. TPS:ssä oli sellainen huonojen asioiden virta tuosta muutaman vuoden ajan, että arvostaahan tuota suoritusta pitää. Itse täytyy myöntää, että en pidä Kallion ulosannista ja se vaikuttaa mun omaan henkilökohtaiseen arvostukseen. Ei sillä, että mun mielipiteellä olisi isoakaan merkitystä, mutta se on vaan asia, että jonkun jutuista pitää ja toisen jutuista ei pidä, vaikka yrittäis.

Jos mun pitäisi kuvata Peltolaa mahdollisimman lyhyesti, tarvitsisin siihen vain kaksi sanaa: Täydellinen kapteeni.

5 tykkäystä

Yksi riittää: Täydellinen.

Lisään tähän vielä. On oikeasti kyllä todella kova kaveri kyseessä. Hoitaa roolin kuin roolin. Alivoimalla Liigan paras. Puolustajan tontti hoitui kiitettävästi. Huutelin häntä ylivoimalla pakin paikalle ja taas homma hoitui loistavasti.
Jos pelaa huomenna / lauantaina pakin paikalla ylivoimaa, niin katsokaa ns. viivatyöskentelyä. Liike viivalla hyvää, syötöt hyviä ja laukoo hyvin.

Tulee melko vahvat Juha Leimu fibat tuosta työskentelystä.

2 tykkäystä

“Treeneissä on hyvä tunnelma ja luottamus on täydellinen. Minua ei kiinnosta v*ttuakaan, mitä siellä sanotaan. Se, mitä me tässä joka päivä teemme, kantaa joskus hedelmää. En minä voi muuta sanoa.”

Näin joulukuussa 2014. Pakko yhtyä kehuihin, eipä tätä miestä voi liikaa kehua. Kapteeni isolla K:lla.

22 tykkäystä