Mulle tulee “Jugista” mieleen näyttelijä Jukka Rasila.
Treppu tykkää, keskustelu on päättynyt ![]()
Karri Kivi sanoi just, että valitsisi Peltolan olympialaisiin Kontiolan ja Tolvasen rinnalle.
Karri Kivi kehui suorassa lähetyksessä hetki sitten Jukka Peltolaa huikeaksi pelaajaksi, joka pelaa “smarttia” jääkiekkoa päivästä ja kellonajasta riippumatta. Valitsisi miehen Olympialaisiin…
Oon aina pitäny Kiveä fiksuna valmentajana.
Tappara on Liigassa kolmantena, kun joulutauko alkaa. Peltola antoi omilleen kiitosta syksyn suorituksista.
–Syyskausi oli meiltä hyvää. Olemme löytäneet yhteistä säveltä. Ihan alussa emme saaneet tuloksia, mutta se ei ohjannut liikaa tekemistä.
Liiga jatkuu tapaninpäivänä paikallispelillä Ilvestä vastaan. Perheellinen Peltola ei hypi tasajalkaa riemusta.
–Tapaninpäivä tulee kyllä aika aikaisin, jos joulua viettelee normaalisti. Joulu on perheen näkemisen aikaa. Jos minä saisin päättää, niin liiga jatkuisi vasta 28. päivä.
Tuossa törmäävät Jukin, perheellisen miehen, ja Liigan money talks-ajatusmaailmat.
Jopa Jukka “Jay” Lewis on Juki, joten eiköhän meiränkin Jukka ole vaan ihan kotoisasti Juki.![]()
Mikäs Jukkaa vaivaa? On merkattuna liigapörssissä loukkaantuneeks eikä ole kokonnpanossa. Multa ainakin mennyt ihan ohi.
Sai mailasta naamaan viime pelissä niin, että verta lensi. Pelasi kyllä pelin loppuun, mutta olisko hampaita mennyt?
Toki kaikki neljä dumaria missasi tilanteen vaikka ylivoimapyöritys päällä…
Maila naamaan, oliskohan tullut vähä isompi loukkaantuminen.
Juu sen mailaniskun kyllä muistan, mutta pelas kyllä senkin jälkeen ja Tapparan kotisivuilla otteluennakossa mainitaan ettei ole poissaoloja joukkueessa. Noh varmaan pikku vilustuminen sitten tullut bussissa?
Jos on hammasta irronnut niin siitä voinut tulla jotain jälkiseuraamuksia?
Tiedä näitä ennen kuin joku kertoo onko jotain perus flunssaa vai mitä.
Ei anneta muuta kommenttia tilanteesta kuin että loukkaantunut on.
Eilen löysin Instagramista kuvan, jossa alahuuli oli aika paljon turvonnut sen iskun kohdalta. Olisko varmuuden vuoks otettu sivuun tai hampaita irronnut?
Edit. Kuva oli siis jonkun fanin laittama yhteiskuva, en muista kuka oli sen laittanut enkä nopealla selailulla löytänyt
Voihan perse…
Juki blokkaa joka pelissä moneen kertaan kiekkoja, missä voi sattua (ja on sattunutkin…) pahasti ja sitten loukkaantuu tuollaisessa tilanteessa.
Eniten sylettää kun siitä ei tuomittu edes rangaistusta…![]()
Juu, varotoimenpide varmaan jos on hammasremonttiin joutunut. Kyllähän siitä verta tuli kumminkin aika reilusti, että on sieltä voinut hampaita rikkua. Tai sitten reeneissä sattunut jotain. Kuitenkin Oulun pelin ainakin pelasi loppuun jos en ihan väärin muista.
Jukka filmaa, sillä on sellainen tapa! Kysykää vaikka Törmäseltä. Vitsi vitsi, toivottavasti ei vakavampaa, isku oli kuitenkin kova.
Ei niillä kunnon treenejä ole ollut Oulun jälkeen, joten ei ole voinut oikein loukkaantua niissäkään. Flunssa tai mailan isku suuhun on syy.
Voisiko tästä päätellä, että kyseessä ei ole “nuha”.
https://www.aamulehti.fi/urheilu/tappara-vaikeni-peltolan-vamman-vakavuudesta-no-comments-200636678
– Loukkaantunut, Tapparan joukkueenjohtaja Petri Tuononen viestitti.
Onko kyseessä paha vamma?
– No comments, Tuononen vaikeni.
Mä luulen kanssa, että hammasremonttia tehdään. Sen verran kovaa otti osumaa.