Jukka Peltola


Hieno miäs C

17 tykkäystä

Toinenkin oli hieno, vaikkei maaliin mennytkään. Näytti ennen rankkaria Jalonen kysyvän, että onko sulla mitään toista kikkaa.

2 tykkäystä

Nyt täytyi oikein tarkistaa minkä niminen Sibirin valmentaja on, kun Juki on valittu kahden eri Jukan joukkueeseen kapteeniksi.:rofl:

Olin havaitsevinan että Juki ei lähtenyt alivoimalla blokkaamaan kiekkoja ihan samalla innolla kuin Tapparassa?

Haha, mää kattelin samaa kans. Sit kun Juki näytti sanovan, että on mulla jotain niin Jalonen laittoi vetään uudestaan. Hauska keskustelu näytti olevan.

1 tykkäys

Laukoiko Peltola siis 2x ja teki yhden?

Joo, toinen yritys jäi tolppaan.

Neljänsien laukojien jälkeen luulin Jugin jo ratkoneen pelin meille mutta kv-peleissä ammutaankin ensin viisi paria. :neutral_face:

Saamari, kun se Jugin toinen jäi pyöriin tolppaan. Sen mies kuitenkin näytti, että hänellä on yhä se sama maagiikka, jolla kääntää pelejä.

8 tykkäystä

Ufa - Sibir 30 min jälkeen

Ufa - Sibir 0-2
Sayustov 24
(Peltola)
Peltola 30

22 tykkäystä

Todella hyvin säilyttänyt tasonsa, ellei jopa nostanut tasoaan. (Siis näin teksi-TV skouttauksella :smile: ) Yleensä kun suomalainen siirtyy Venäjälle, niin taso laskee. Poikkeuksena toki Jori Lehterä (on varmasti muitakin, mutta Jori tuli ekana mieleen), joka myös pelasi Sibirissä.

Voi olla ettei Peltolaa ihan hetkeen nähdä Tapparassa. Ottajia on varmasti, ja tilille jää varmaan kolminkertainen määrä rahaa verrattuna jos pelaisi meillä.

6 tykkäystä

Minä itse asiassa vähän toivonkin tätä. Tapparasta on noustava ja Tapparan on kasvatettava uusia johtajia ja ei voida olla riippuvaisia vanhoista johtajista. Toki Peltolalla sai varmasti Tapparassa hyvää tukea ja ei hän yksin Tapparaa johtanut.

Kyllä se päivä tulee, kun Peltola taas Tapparassa pelaa ja hyvä niin.

7 tykkäystä

Kapteeni Peltola kävi sitten napauttamassa narreja vastaan maalin. Ja mikä tärkeintä sarjataulukkoa silmällä pitäen, Sibir hävisi tuon ottelun :wink:

20 tykkäystä

Tulipahan kerrankin katseltua kokonainen KHL-peli, ihan pelkästään Jugin takia. Mahtavaa pelaamista koko ottelun ajan, maali, kiekonriistoja, kiekollista tekemistä, yv:tä, av:ta, kaikkea mahdollista. Ainoa mikä jäi kummastuttamaan, oli YV-ketjukavereiden epäluottamus, jokainen Sibiriläinen laukoi mieluummin edessä olevaa ensimmäistä blokkaajaa polvareihin (myös 5vs3 ylivoimalla), kuin lainasi Peltolalle. Taisi kapteeni yhden kokonaisen vaihfon odottaa vetopaikassa maila pystyssä. Silti Jugi tunnollisesti raastoi irtokiekkojen perässä, luisteli tarvittaessa ainoana omiin ja jakoi kiekkoa sen sijaan, että olisi itsekkäästi koittanut mahdottomasta paikasta. On se melkoinen.

23 tykkäystä
4 tykkäystä

Pelasiko laidassa,vai keskellä?

Vaikka KHL:ää en itse juuri seuraa, niin mitä olen Peltolasta nähnyt ja kuullut, niin olisi nappivalinta MM-kisoihin 3-4-ketjuun. Toisi juuri sellaista kovaa yrittäjyyttä ja johtajuutta. Mennyt selkeästi vanhemmalla iällään eteenpäin.

En ollut itse katsomassa eilistä Jokeripeliä, mutta tuttuni mukaan oli Sibirin paras hyökkääjä.

7 tykkäystä

Peltola on pelaajana kuitenkin sellainen että sen voi laittaa rooliin kun rooliin. Harvinainen pelimies siinä mielessä että suoriutuu kaikesta loistavasti :smiley:

2 tykkäystä

Rooliin kuin rooliin nimenomaan. Pakkipulaa aikoinaan paikanneena olisi voittanut pakkien pistepörssin silloisella pistetahdillaan.

Maalivahdiksi ei ole vielä uskallettu laittaa, olisi epäreilua muita joukkueita kohtaan.

Äärettömän monipuolinen ja esimerkillinen pelaaja.

15 tykkäystä

Sentterinä varsinaisesti, yv:llä molarin vasemmalla puolella laukojana.

3 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BsczKsiHZd0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=cqsri7yuos08

Sibirissäkin on näköjään huomioitu Suomen U20-kulta, kun Jugi on pistänyt reeneissä jenkkihyökkääjä Shane Princen luistelemaan Leijonien pelipaita päällään :joy:

34 tykkäystä

Jos Sibirissä alkaa aikainen kevät ja pelit loppuvat lyhyeen, en itse itseäni uneen vaikka Juki ei tulisikaan loppukaudeksi Tapparaan.
Tosin, toivon että Juki löytää pelipaikan jostain muualta ja pelaa pitkälle kevääseen ja sen myötä itsensä MM-kisoihin.

Juki pelaa tällä hetkellä työkseen jääkiekkoa ja työstä pitää saada myös palkkaa.
Suotakoon siis Jukille se että pelaa jossain muualla huomattavasti isommalla liksalla mitä Tapparasta saisi ja palatkoon takaisin Tapparaan kun parhaaksi näkee.

8 tykkäystä