Kärppien kannatusliput 27.12.2020 pelattavaan kotiotteluun

Ostos suoritettu.

Kannatuslippu

NUMEROIMATON

  • NUMEROIMATON

6.00 EUR

Hyvää Joulua!

4 tykkäystä

Kunhan saa kauppaan koodin niin tilaan pojalle pyyhkeen ja itselleni ne mukit ja kun niitä mukeja kerran tulee kaksi samassa paketissa niin voit arpoa puolestani myös toisen niistä.

1 tykkäys

Ostin määki yhden, jotta arvonta toteutuis.

3 tykkäystä

Mihin mun nyt pitää osallistua? Paljonko?

2 tykkäystä

Tämän viestin äänestykseen.

Ei muuta kuin tohon äänestykseen ja sielä sun nimi nyt on. 6 vielä jostain nii päästää arpoo joku tuote.

Ostettu :+1:

N-NUMEROIMATON-376

5 tykkäystä

Neljä äänestäjää vielä nii tosiaan arvon noin 50e maksavat tavaran Tappara Shopista 8.1. @Messi? Miten ois laita lumipallo vyörymään oikeaan suuntaa. Entä @peterra ja @Nevofoget03?

Edit. No perkele arvotaan tuo 27.12 heti sunnuntaina nii ei tarvi alkaa odottelee.

1 tykkäys

Kannatuslippu

Paikkatiedot / viite:
N-NUMEROIMATON-396

6,00 €

Kaks lippua hankittu.

3 tykkäystä

Kannatuslippu

NUMEROIMATON

  • NUMEROIMATON, mennään nyt numeroimattomana, ettei tehdä tästä numeroa. Ja lippu tosiaan ihan vain 2016 kevään välierien takia, niitä kaipaisi lisää :slight_smile:
3 tykkäystä

Olen osallistunut tähän, mutta voin vääjätä itseni arvonnasta :grin:. Menee tuote sellaiselle joka sitä arvostaa :+1:

1 tykkäys

Mukana talkoissa,

Kannatuslippu

Paikkatiedot / viite:

N-NUMEROIMATON-428

6,00 €

Mukana ollaan. Taisin olla äänestäjä #20.

N-NUMEROIMATON-435

Noniin. Siinä on nyt 20. @ljpp haluatko arpoa voittajan näistä ketkä on äänestänyt? Päästään eteenpäin.

1 tykkäys

Arpokaa se Kärppä-mukikin, tilaan sen heti kun koodi kauppaan tulee ja hoidan postituksen.

Joo kunhan voittaja on selvillä nii perässä muki vain sitten.

Tekoäly hoitaa, eli osallistuneet nimimerkkien aakkosjärjestyksessä ja heistä voittaja on:

@discobot heitä 1d20

:game_die: 7

3 tykkäystä

Eli seitsemäs olisi voittaja! :tada:

Valitettavasti joudun ulkoistamaan virallisen laakijan tehtävän, koska olen nyt vain kännykän varassa ja huomenna pitkällä automatkalla.

Mutta hieno tempaus @terppp:lta ja hienoa osallistumista yhteisöltä!

1 tykkäys

No mistäpä sen tietää kuka on seitsemäs. No minulla on myös perinteinen tapa hoitaa tämä arvonta.