- nimimerkkien aakkosjärjestyksessä:
Puhelimella nopeasti katsottuna näyttäs siltä, että @MoodyBlue ois voittaja. Joten joten. Pistä yv av.
Ohhoh, en ole koskaan mitään mistään voittanut.
Mutta numero 7 onkin onnennumeroni (löytyy Jutilan seiskapaita sieltä 90-luvulta).
Satuin tulemaan foorumille juuri samalla sekunnilla kun arvonta oli suoritettu.
Mahtava jouluyllätys! (Vaikka rahatilanne ei nyt sallinutkaan enempää kuin yhden kannatuslipun).
Sieltä on nyt @MoodyBlue tilattu tavaraa Tappara Shopista ja yksi Meidän seura lippu. Joten hyöty oli Kärpille ja Tapparalle molemmin puoleinen.
@MoodyBlue ei halunnut Kärppä-mukia, joten jos joku Kärppien tukijoista moisen haluaa niin voi ilmoittautua. Hoidan kyllä postituksen tai vaihtoehtoisesti voimme sopia anonyymin tapaamisen Tampereella.
No minulle kelpaa muki jos ei kellekkää muulle. Joten eiköhän tämä ollu tässä.
Mahtavaa!
Näin saadaan tuettua Kärppiä ja muki hyvään kotiin = kaikki ovat iloisia.
Itsellä sen verran pieni asunto, että säilytystilat ovat todella kortilla.
Itse itselleni vastaten.
Ylläolevaa kirjoittaessa tuo juttu palautui mieleen ja kun sitä enää googlella löydy, niin päätin sitten nostalgia mielessä mailata Kärppien toimistolle, että onko vielä tallessa.
Sieltä vastasi kaksi eri ihmistä, että juttua ei ole enää netissä, mutta tallessa oli screenshot kyseisestä jutusta Kärppien nettisivuilla ja molemmat mailasivat sen minulle.
Aika hienoa palvelua, täydet pisteet Kärpille.
Oli muuten aivan mahtava tuo @terppp valitsema kuva ja teksti tuonne Meidän Seura -galleriaan
Vesisateesta, pimeydestä ja Tapparan eilisistä otteista huolimatta täällä yksi tyytyväinen palstalainen.
Todella vahva suoritus sekä @terppp (ja yllättäen myös Postilta).
Paketti kotiutettu tuosta läheisestä pakettiautomaatista.
Tulipas hyvä mieli
Eikä tämä ole vielä ohi. Vain @a1r6 lähettää minulle myös yhden Kärppä mukin joka menee omalle lapselle. Lapsella vielä syntymäpäivä 1.1.2021 nii kyllä nyt on tulta joka suuntaa luvassa.
No niin. Nyt ku tuli tähän osallistuttua ni tuli spostiin eksklusiivista “behind the scenes”-materiaalia 27.12. pelatusta Kärppien kotiottelusta.
Jep, tänään ei ehdi kattoa kun tulee tuota kiekkoa muutenkin niin mukavasti, mutta huomenna sitten vuoden viimeisen puhelinpalaverin voi käyttää siihen
Pienestä eleestä lähti käyntiin vähän laajempikin hyvän mielen lumipalloefekti.