Karri Kivi - Ilveksen päävalmentaja 2016-2019

Tuli äsken Karjalan erätauolla spontaani repeäminen Karrille.

3 tykkäystä

Ihan samalle repeilin. Tuli tämä välittömästi mieleen:

Tais olla ennen nuorten kisojen finaalin jatkoaikaa.

3 tykkäystä

Tästä herrasta ei voi olla pitämättä. Jo ennenkuin aamun lehden avasin, tiesin että paikallispelin jutussa ei Karri tuomareista itke. Eikä vain tämä peli, vaan kyllä yleensä löytää tulokselle aika objektiivisen syyn.

Tuu Karri Tapparan, heti kun Jukka karkaa taas maailmalle :slight_smile:

3 tykkäystä

No jos Tapolan kakkoseksi suostuu niin tervetuloa munkin puolesta.

Minulle kelpaisi vaikka ykköseksi. Lasken hänet ihan Tapolan ja Rautakorven tasolle.

Vaikea häntä on heikompana pitää, hän kuitenkin voitti parivaljakon 2013, vaikka vertaukset näin suoria olekaan.

Lainataan vielä kohta siitä aamun lehdestä. “Se olisi ollut oikeusmurha, jos maalia ei olisi hyväksytty, Kivi tuumasi.” Ei voi kun arvostaa!

3 tykkäystä

Ja arvostettaisiin vielä enemmän, jos sanoisi joukkueen Urpoille, että äläkää ny saatana, vetäkö vastustajan parhaita mailalla sairaalaan!

Nyt on Kiven pää tyhjä,kaikki on kokeiltu.
http://www.aamulehti.fi/urheilu/raastava-yksityiskohta-piinaa-karri-kivea-olen-kokeillut-kaikkea-24107096/

Kivi osoitti tuomareille suosiotaan.

Lennart “5 tehopisteen tähtipelaaja” Petrell :joy:

Miten te ymmärrätte tuon jutun, mikäli nuo kmmentit pitävät paikkaansa. Minä ymmärrän tuon niin, että Karri on aika turhautunut ja miettii kaikenlaisia ratkaisuja tähän pelilliseen kriisiin.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilves-valmentaja-karri-kivi-kotivoiton-jahtaaminen-nakyy-jo-joukkueen-ilmeessa-24181593/?_ga=1.209838613.1885641509.1474741404

Valmentaja on mietteliäs ja hiljainen joten taitaa olla työkalupakki käytetty.
Pelissä ei toteudu suunnitelmat ja pelaajien asenne ei ole kunnossa eli onkohan joukkue karannu valmennuksen otteesta.

1 tykkäys

Mun mielestä Ilves on pisteiden valossa onnistunut ihan kohtuullisesti ottaen materiaalin huomioon. Kamala määrä loukkaantumisia tälläkin hetkellä ja muutenkin kiikun kaakun materiaali. Minkäs Karri siinä sitten tekee? Eilenkin mun laskujen mukaan Sandellin lisäksi puuttuivat hyökkääjistä Rautiainen, Sointu, Suomi, Koivula ja Meskanen. Korvaajista ilmeisesti vain D’Amigo on laatupelaaja tällä hetkellä.

3 tykkäystä

Kyllä minunkin mukaan ipa aika maximin on suorittanut. Todella vähän kyllä pelejä olen nähnyt. Ja onhan toi sarjan tyvi niin tasainen, että parilla voitolla Kivi on taas liki MESSIas. Toki jos suunta kotipeleissä ei muutu, voidaan Midaksen kosketus kyllä kyseenalaistaa.
En äkkiseltään pysty kyllä kovin montaa peluria sieltä nimeämään, jotka ilman värilaseja sarjajohtajan pelaavaan kokoonpanoon mahtuisi.

Hei, johan se umpisolmu oli tehny jutunki. Ei Ilveksen tartte voittaa kun loput vieraspelit ja keväällä nousee kannu.

2 tykkäystä

Tainnu Kivellä mennä heikommin kuin Tuokkolalla. :smile: Oli Tuokkolallakin isolla prosentilla ukkoja saikulla, mutta ei samanlaisia tappioputkia tainnut tulla mitä tää Kivi saanut aikaiseksi.

1 tykkäys

Joku tilastoäijä voisi tuohon vertailun tässä vaiheessa väsätä.

1 tykkäys

Ja tuokkola sai jaatisia ja kantoloita ja kivi sai keräsiä,bulmeria ja amigoja. Toki pidän edelleen kiveä pätevänä valkkuna mutta onhan kivi saanu tasokkaampia pelaajia

1 tykkäys

Olisi kiva nähdä Karri Kivi jossain oikeassa jengissä jolla sauma muutakin kuin selviytyä. Kiven kuitenkin huippuhetket osuu kaikki vuoden sisälle. Sen aikana oli lähellä potkuja, mutta voittikin kultaa. KHL puolelta tuli kenkää jonka jälkeen tainnut muutaman vuoden olla kommentaattorina ennen Ilves pestiä.