Kausikortit 2018-19

No, ostin lipun. Hyvään tarkoitkseen menee kuitenkin😄

3 tykkäystä

Täytyy kyllä sanoa, että itsellä kun aina irtoliput, niin alkuun unohtu muutaman kerran ja nöyrästi ostin seisomapaikkalipun ja menin istumaan omalle paikalleni.

Se, että minulla on irtolippuina, onnistuisi ehkä lipunmyynnissä uudelleentulostus. Läpyskälle tuskin.

1 tykkäys

Auttasko vastedes jos ottaa kausarista kuvan puhelimeen? Voi sitten kysellä tilanteessa, että kelpaako. Tuli vaan mieleen.

@Donizimo huuteli kipinässä maksaneensa jo playoff-kausarin?
Minä en ole saanut edes laskua vielä.:astonished::astonished:

Mikä tilanne tämän suhteen?
Ping @axe

Tapparan sivuilta :slight_smile:

http://www.tappara.fi/liiga/playoff-kausikortit-2019/
Ping @BlueOval

Netissä maksaneiden kesken arvotaan Ben Bloodin pelipaita.

3 tykkäystä

Jaa saa maksaa jo. Olen tässä odotellut sähköpostiin jotain infoa playoffkausareista, mutta ei ole näkynyt. Olisi nyt luullut, että sähköpostiin tulee heti ilmoitusta, kun maksu on mahdollinen. No, eipä siinä mitään, hoidetaan maksu pois ja haetaan Penalta paita.

Noni.
PO-kausari maksettu ja osallistuttu Pentin paidan arvontaan.:grin:

7 tykkäystä

Näyttäisi olevan Ilveksen playoff kausarit noin 60e halvempia kuin Tapparalla. Ainoa poikkeus Tapparan kannattaja istumapaikat ne on Tapparalla tuon 60e halvempia. Ilveksellä ei tosin erikseen kannattaja hintaisia istumapaikkoja näytä olevan.
Edit. Pyörätuoli paikat Ilveksellä 100e halvempia.
Edit. Ja ottelukohtainen lippuhinnan ero tietenkin isompi. Kun Ilveksellä on mahdollisia pelejäkin enenmän.

Ihan loogista, koska playoffkausikorttien täytyy olla halvempia kuin irtolippujen summa. Ilveksen toimisto tuskin suunnittelee hilaavansa irtolippujen hintoja taivaisiin siinä vaiheessa, jossa lipputulot menevät yhteiseen pottiin. Vain Tapparan toimistolla ollaan niin hölmöjä, vuodesta toiseen. Siitä se ero tulee.

1 tykkäys

Eikös Liiga määritä ne lippujen hinnat…

Joo niinkin joku joskus väittää. SIinä tapauksessa Liiga vihaa Tapparaa ja sen kannattajia; siihenkin saa uskoa joka haluaa. Yhtä kaikki, Ilveksen lippujen hinnat eivät räjähtäisi, jos menisivät välieriin tai finaaleihin.

4 tykkäystä

Liiga muistaakseni hyväksyy lippujen hinnan. Kukin seura määrittää ne itse.

Eiköhän siihen lipppujen/kausarin hinnoitteluun ole syynä se että toiset on jakamassa sitä pottia ja toiset eivät :wink:
Liigaan pitäisi tulla playoff-lisenssi, jonka saa vain ne seurat joiden halliin mahtuu yli 5000 katsojaa. Silloin tämä yhteisen potin jakaminen olisi jollain tasolla järkevää. Myöskään kausikorttilaisen ei tarvitsisi maksaa itseään kipeeksi, kun yritetään paikata jonkun heinäladon aiheuttamaa yleisökeskiarvon pudotusta playoffeissa.

Joku onnekashan sai paidan eilen. Muistanko aivan väärin vai mainittiinko mainospuheissa, että
Blood henk.koht. luovuttaa paidan?

Juu näin ainakin mainostettiin:

https://www.tappara.fi/liiga/playoff-kausikortit-2019/

MAKSAMINEN NETISSÄ

Netissä maksaneilla on mahdollisuus voittaa aito Ben Bloodin pelattu pelipaita kaudelta 2018-19 nimikirjoituksella ja Bloodin itse luovuttamana!

Tarinahan ei kerro saiko tavata Benin esim. pelin jälkeen, mutta ei se tosiaan ihan mainostetun mukaisesti mennyt.

2 tykkäystä

Toivottavasti sai tavata. Itsekin jo funtsin, että mitä miehellä sönkötän mikäli arpaonni sattu suosimaan. Imho iso osa tuota palkintoa.

1 tykkäys

Minulla on laskukaava, jolla saadaan oikeudenmukainen hinnoittelu välieriin ja finaaleihin. Helsingin seudun metropolialueella on 1 572 928 asukasta. Asukasluku jaetaan kahdella, koska on kaksi ammattilaisjääkiekkojoukkuetta. Noin 786 500 jaetaan Nordiksen kapasiteetillä 8200 ja saadaan vertailuluvuksi 94. Tampereen keskustaajamassa on asukkaita 330 711 ja tämä jaetaan kahdella, koska Ilves. Luvuksi saadaan 165 355, joka jaetaan 7300 ja vertailuluku on 22. Tästähän voidaan päätellä, että HIFK:lle on pistettävä 4.2 kertainen hinnankorotus verrattuna Tapparaan. Eli Tapparan lipun keskihintaa nostetaan viisi euroa, niin Helsingissä 21€. Vertailuluku laskettaisiin jokaiselle joukkueelle vaikka puolivälierien aikana ja korotus tulisi runkosarjaotteluiden hintoihin.

Eikös se ole nyt niin että ens kauden kausariin saa tällä hetkellä kahden pelin alennuksen?

3 tykkäystä

Kyllä, 28€ itselle tienattu :smiley:

2 tykkäystä

Minkä arvoinen kausarissa on pronssipeli? Tällä hetkellä palautusta seuraavaan kausariin tulisi 4 kertaa 29 euroo, kerran 21 euroo ja kaksi kertaa 14 miinus pronssipeli.

1 tykkäys