Kausikortit 2020-21

20€ saa tosiaan uuden. En tiedä miksi lukee noin.

1 tykkäys

Tästä oli kova kiistely veljeni kanssa(ilvesfani). Väitti ettei perus paikoille saisi uutta korttia mitenkään. Minä sitä kovasti ihmettelin.

Luulen että lukee sen takia, ettei kausikorttia korvata uudella ilmaiseksi, koska joku voisi muuten vaatia uutta korvauksetta. Nyt ollaan tyytyväisiä ja maksetaan 20e korvaus uudesta kortista, mikä varmaan uppoaakin kortin uusimisen kuluihin lähes kokonaan.

1 tykkäys

Onko kaikille tullut jo kausikortit ketkä on tilannut ennen toukokuuta?

Ainaki mitä oon kuullut ni on tullu postissa, itselleni tuli kanssa.

Mulle tuli eilen postissa kausari.

Otin mobiiliversion, joten ei taida tullakkaan. Millähän systeemillä se toimii? En ole löytänyt infoa siitä. Mutta kaikkea uutta pitää kuitenkin kokeilla :+1:
Edit. Näköjään maksuvahvistuksen liitteenä tuli lippu koodeineen, jonka voi tallentaa puhelimeen ja sitä vilauttamalla pääsee sisään omalle turvalliselle paikalle :blush:

3 tykkäystä

Mulle ei vielä ole tullut tuosta mobiililipusta mitään muuta infoa kuin Jukka Peltolan kiitos 16.6.2020.
Sanoivat silloin kun tuon hain kesäkuun toisella viikolla että tietoa tulee kesän aikana.
Vaihdoin siis muovilipun mobiililippuun.

2 tykkäystä

Latasin driveen vahvistusmailin liitteen, jossa oli kausarin info paikkoineen, hintoineen ja qr-koodi, joka luetaan ovella niin kuin tulostettu lippu. Luulen, että sen kummempaa Mobiili lipussa ei ole kyse.

1 tykkäys

Juu, mä en tota vahvistumeiliä ole saanut :). Taidankin huomenna tiedustella että missä mennään, kävin toimsitolla maksamassa kausarin sekä CHL piletin.

Näin siinä kävi, että ensimmäistä kertaa minäkin tilasin aivan oma-aloitteisesti kausikortin. Kiitos siis vielä @Jarna lle, jolta ostin viime kaudella irtolippukausarin kelpohintaan - nyt ostin oman täyteen hintaan ja Tappara kiittää. Hyvä saa hyvän kiertämään.

Nyt odottelen Jukka Peltolan kiitosvideota. Se on tärkee.

18 tykkäystä

eka kertaa ikinä mulle ja pojalle kausarit, ei nyt paha kun jäsenalennus ja ei ihan AB osaston kapitalisti paikkoja, hieman yli 500 €. Tuntuu oikeasti hyvältä että on ns. omat paikat kotipeleissä, ei tartte sählätä lippujen kanssa ollenkaan.

15 tykkäystä

Ja ensimmäinen kausari ostettuna, C2. Tule kausi 2020-21 :muscle::christmas_tree:

14 tykkäystä

Mitenkähän käy tän kauden kausikorteille, jos kausi perutaan? Tai esmes lyhennetään runkosarjaa?:thinking:

Mun puolesta Tappara voi pitää rahat / ylijäämän.

16 tykkäystä

Kaunis ajatus johon yhdyn.
Kuinka moni muu on meidän kanssa samalla kannalla ja kuinka moni sitten haluaa rahat takaisin tai jonkun muun hyvityksen?:thinking::thinking:

4 tykkäystä

Tähän on vähän vaikea vastata, mutta yritän.
On ihailtavaa, että voi tukea suosikkiseuraansa siten, ettei karhua omiaan silloin, jos seura on hankalassa tilanteessa. On mielestäni kuitenkin syytä ottaa huomioon, että kausikortin ostaneilla on erilaiset lähtökohdat: joku voi helposti tehdä sen myönnytyksen, että antaa Tapparan pitää kausikorttiin käytetyt rahat, mutta olen melko varma, että on niitäkin, jotka eivät voi tehdä tätä valintaa ainakaan kovin helposti. Käytännössä tarkoitan nyt tilannetta, jossa pienituloinen on mahdollisesti jopa säästänyt kausikorttiin. Tällöin koko summan menettäminen ilman vastinetta, vaikka sitten hyvään tarkoitukseen, voi tuntua aika kohtuuttomalta.

Tietysti toki voidaan sanoa, että asiakas otti riskin ostaessaan tuotteen.

11 tykkäystä

Itse tässä jahkailen ton kausikorttimaksun kanssa. Tietenkin lahjoittaisin Tapparalle kausimaksun, jos ei pelattas. Elämäntilanne tällähetkellä sellanen ettei siihen kyllä oo varaa ja muutenki jos järkevä olisin niin en hommaisi koko korttia. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Kuulun tähän että joutuu välillä säästämäänkin, mutta syy miksi en lähde karhuamaan on se että haluan nähdä Tapparan myös tulevaisuudessakin. Tämä siis toki oma fiilis ja side tähän seuraan.

5 tykkäystä

Jäi kirjoittamatta tuohon viestiini, että kaikista ihailtavinta on se, kun valinta tukea seuraa näin ei ole helppo, mutta silti sen tekee.

4 tykkäystä