Kausikortit 2021-22

Tämän päivän aikana pitäisi sähköpostia tulla, jos jää kuitenkin tulematta, niin ottakaa huomenna yhteyttä toimistolle sähköpostilla susanna.jokela@tappara.fi tai puhelimitse 020 745 7500. Viestien lähetyksessä valitettavasti ollut ruuhkaa Tapparasta johtumattomista syistä!

25 tykkäystä

Terve, onko tietoa aukeaako sen koodin käyttömahdollisuus tänään.

Vähän haiskahtaa siltä, että lippu.fi tai järjestelmätoimittajansa on joutunut oikein koodaushommiin, että tukevat kampanjakoodia, jolla voi lunastaa yhden lipun / n kpl tapahtumia.

No mitäs tämä tänään tulleessa sähköpostissa tarkoittaa?

HUOM! Tulemme ilmoittamaan kun kampanjakoodin voi lunastaa ja lipunmyynti on auki. Viiveen syy on Tapparasta johtumattomat tekniset syyt. Tulette saamaan Lippupisteeltä uuden viestin kun lunastus on mahdollista.

Veto takaisin :sweat_smile: eli odotelkaa siis vielä uutta viestiä Lippu.fi:iltä

6 tykkäystä

Eli mites tämä lippuhomma hoituu kyseiseen CHL matsiin? Putosin jo kärryiltä mitä viestiä pitäisi nyt odottaa?

1 tykkäys

Lippu.fi:ltä pitäisi olla tullut sähköpostiin koodi, jonka avulla pystyy lunastamaan ottelulipun heidän verkkosivuiltaan. Lunastaminen ei ole vielä kuitenkaan mahdollista mutta siitä ilmoitetaan uudella sähköpostilla, kun sen voi tehdä.

Eli sähköpostia lunastamisen avautumiselle odotellaan.

Näin mä asian olen ymmärtänyt.

6 tykkäystä

Nyt olis lippu.fi:ssä CHL pelit tarjolla. Ei ole sähköpostia tullut, mutta koodilla sai ostettua.

6 tykkäystä

En löydä Tapparalla mitään tuolta. TPS:n pelit löytyy. Oliko ne hetken vaan auki?

Tolla pitäs löytyä

3 tykkäystä

Ääh, kiitos, mutta tuostakin linkistä tulee vaan ilmoitus, että tapahtumia ei löydy. Täytyy kokeilla kotona koneelta.

Koneella löytyy.

Itselläni pelasi Android puhelimessa ok ja lippu ostettu.

1 tykkäys

Kiitokset, nyt on liput hankittu!

1 tykkäys

Mulle saa laittaa yv jos ois ylimääräistä lippua noihin CHL-karkeloihin!

3 tykkäystä

Siirtäkää jos meni väärään.
Itse olen yrittänyt kannattajakortin mukana tulkeella voucher lipulla ostaa chl matsia. Miksi se ei onnistu vaikka lipun mukaan pitäisi onnistua?

Voucher oikeuttaa lippuun vasta sitten kun niitä on myynnissä.

3 tykkäystä

Mullekin voi pistää yvt jos on ylimääräinen lippu chl peliin!

Koska tällä hetkellä Tapparan CHL-kotiotteluihin saa lunastettua lippusen ainoastaan sähköpostiin tulleella koodilla, jonka avulla lippu lunastetaan lippu.fi:stä. Ymmärrykseni mukaan tällä hetkellä nuo voucherit eivät toimi CHL:n osalta.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

4 tykkäystä

Juuri näin.

Lainaus spostista jonka lippu.fi lähetti:

> Kampanjakoodien yhteydessä normaalien ottelulippujen ostaminen ei ole mahdollista.
> Mahdollinen lipunmyynti aloitetaan myöhemmässä ajankohdassa.
> Kampanjakoodit ovat voimassa sunnuntaihin 15.8.2021 klo: 23:59 saakka, minkä jälkeen kampanjakoodit umpeutuvat.

edit. pidensivät päivämäärää siis 20.8. klo 23:59 asti!

1 tykkäys