Kausikortit 2021-22

121€ hyvitys oli jo mainittu, mutta sen lisäksi tuli 55€ CHL-hyvitystä.

293€ jäi maksettavaa C3 istumakausarista.

Tai oikeasti maksoin vaan 3€, kun käytin Smartumeita 290€. :slight_smile:

Ja tuosta Hakametsän C3 12-riviltä oma paikka UROS LIVEssä on suhtkoht samassa kohtaa hallia, joka on B9-B10 sisäänkäyntien välinen katsomo ja sieltä 20-rivi.

Alakatsomoiden ylin rivi on 23.

7 tykkäystä

Toivottavasti täältä löytyy apua.
Olisin siis ostamassa ekaa kausaria ja tapparan sivuilla näyttää uusi kausikortti kohta 404 erroria. Mitäs ny?
Ja jos pystyisitte auttamaan minua mitä pitää tehdä kausarin eteen? Pitääkö kilautella puheluita vai kuinka homma etenee? Netistäkö suoraan tilataan paikat varattuna vai hoituuko miten?
Ja myös pitääkö tilata uroslivelle oma kausikortti vai onko sama kumpaankin kun kerran tilaat kausarin?
Kiitos jo etukäteen ja toivottavasti ymmärsitte kysymykseni.

1 tykkäys

Kokeile 1.6 uudelleen. :slight_smile: Silloin tulee uudet kausikortit myyntiin.

8 tykkäystä

Uusia kausikortteja ei saa vielä tilattua, niitä aletaan myymään vasta kesäkuussa. Kaiken pitäisi netin kautta onnistua ja sama kausari käy niin Hakametsään kuin Uros Liveenkin.

5 tykkäystä

Siirsin juuri oman korttini fanipäädystä oranssille alueelle. Kerran täällä vaan ollaan ja mitään ei saa mukaan lähtiessä.

4 tykkäystä

Uusia kausikortteja pääsee varaamaan huomenna, mutta paikkansa pääsee valitsemaan 1.6. alkaen.

Olemassa olevilla kausikorttilaisilla on nyt “etuajo-oikeus” toukokuun ajan.

9 tykkäystä

Eipä näköjään ole tullut mitään sähköpostia liittyen ensikauden kausikorttiin. Muita mainoksia kylläkin.

Olethan yhteydessä kausikortti@tappara.fi tai soita puh. 0207 457 500, niin voidaan varmistaa että tietosi ovat varmasti oikein. Olemme lähettäneet myös kirjepostilla saman infon, perillä viimeistään ke-to akselilla.

3 tykkäystä

Julkaistaanko huomenna yhteistyökumppaneitakin, kun Tapparan sivuilla ei ole näkyvillä? @Aapez

Olisikohan Terveystalo mukana?

4 tykkäystä

Kyllä ne siellä ovat. Löytyy valikosta kumppanuus → Yhteistyökumppanit 2021-2022.
Suora linkki tässä.

4 tykkäystä

Pitäs nopeasti saada tietää, kuka on terveyspalveluiden kumppani niin tietäs, mihin pitää mennä lääkäriin. En löytänyt listalta :smiley:

Ei auennut puhelimella tuo linkki.

1 tykkäys

Nyt oon uuden kausikortin onnellinen omistaja! :muscle: :heart_eyes: :fire: Joka kausi fiilis on yhtä upea! Kohta mennään taas! :facepunch:

27 tykkäystä

Yhteistyökumppanien logot/kuvat ei muuten näy Androidilla ja chromella!

3 tykkäystä

Palvelimen päivitys hajottanut vielä tuntemattomasta syystä. Tutkitaan ja korjataan.

3 tykkäystä

Olen yhteydessä, kunhan palaan työreissulta kotiin :+1:

No niin, kausaripaikka valkattu mieluisaksi, lasku kilahtanee kohta sähköpostiin.

Edit. No lasku tuli nopeasti :slight_smile:

4 tykkäystä

Minä en saanut vielä kiinni ketään, täytyy huomenna yrittää uudestaan.
Hyvityksineen, jonka siis myönnän ottaneeni, kannattajakausarin hinnaksi tuli lopulta 337 €. Ei ihan mahdoton summa sitten kuitenkaan.

3 tykkäystä

Kaveri hoiti tuon mun puolesta, kun on vierekkäiset paikat, mutta aika haasteellista oli kuulemma saada ketään luurin päähän.

Ja meidän haluamia kannattajakausaripaikkoja oli tosi vähän jäljellä eli jos selkesti haluaa tiettyyn paikkaan niin kannattanee olla aktiivinen.