Kausiseuranta: Liiga 2018-19 (pl. Tappara)

On ihan pienestä kiinni, että SaiPa pääsisi maalipaikoille JYP:iä vastaan. Siinä on toki iso ero päästä ja olla pääsemättä maalipaikoille, mutta SaiPalla on ihan hyvä aihio pelissään.

No siinä se nyt sitten tuli eli SaiPa-maali. 1–2. Kunyk painoi kahden JYP-pakin välistä nokikkain kassarin kanssa ja lopputulema näkyy tässä viestissä.

Kalpa Hifk hyvin tasaista vääntöä eka erä. Hifkille hieman helppo maali. Laitetaan Hovisen piikkiin.
Tässä pieni raportti kun olen paikanpäälle ksynyt.

Ahonen ulos syy taklaaminen. Hohhoijjaa. Korkee maila, kun Salminen lyö päätää laidan kulmaan ja tulee vekkiä. Maila ei päähän missää kohtaa osunu tosin.

1 tykkäys

Joo, vaikuttaisi äkkiseltään pieneltä epäoikeudenmukaisuudelta hidastuksenkin perusteella.

2 tykkäystä

Voi rähmä, nyt meni rajusti vihkoon tuomio!! Kasvot osui MUN MIELESTÄ pleksiin!

1 tykkäys

Koskas se maila päähä osuu?

Osuko siinä lapa naamaan ennen taklausta? Näytti tänne siltä. No aika yliampuva tuomio kyllä.

1 tykkäys

Missä Telian multikamera-setup, kun sitä tarvitaan?

1 tykkäys

Mailan tuppi osuu korkeintaan alaselkään, lapahan on ihan muualla!

Jaa siellä on taas Kivenmäki syöttelemässä? Mistä saataisiin Ässiin uusi kristiankuusela?

SaiPa-JYP
SaiPa viimeisellä minuutilla tasoihin. A. Oksasella vielä tekopaikka lopussa. Jatkoaika.

Aleksi Mäkelä Kärpille 5-0 , liruipa helposti sisään. Onkohan Sportilla akuutti molari ongelma

Sport pelannut eilen. Tuon tasoinen jengi antaa liikaa tasoitusta jo lepoedulla.

2 tykkäystä

Kaippa ammatiurheilijoiden luulisi yhden erän jaksavan pelata seuraavanakin päivänä.

Telian Lappeenrannan selostajalle tiedoksi. Se on Tapparan patentoima kuvio. Saakeli. Yrittävät viedä tuhkatkin meiltä.

Sport kokoo alkukauden voimia, että voi taistella Mestis-kannusta kevätkaudella.

Tammimyynneissä Kiviranta, Vauhkonen, Kalapudas ja Sutter voi olla kovia nimiä.

Luulisi. Sport on sen verran keskinkertainen joukkue että olisi tarvinnut itse tuon edun.

Robin Salo iskee SaiPan voittoon 2vs1-hyökkäyksen päätteeksi jatkoajalla.

Tilannehuone tutkii ja kelailee miltä VHS -kasetilta tilanne löytyy :wink: