Kalpa Hifk 0-2 Lundell
2 maalia jo tänään
5-0 Kärpät-Sport. Nolla putki jatkuu.
Jaaha. Taas korkee maila ku maila rintaa. Voi jumalauta nyt. Ja 3-1. Jokohan Ässien tuomaritasotus alkaa riittää?
Kuopiossa maalipora hukassa.
Edit
Löyty ja taas jatkuu
Lukon aikalisä. 23 min pelattu ja neljä kertaa poimittu kiekko omista. Vaikea keksiä mitä valmentajan pitäisi sanoa pelin kääntämiseksi. Taidettu tehdä jo riittävästi Kotkaniemen hommien pelastamiseksi?
Nyt vidduun toi saatanan reikä tuosta joukkueesta. Ei yhtään ■■■■■ torjuntaa koko pelissä. Muutaman kerran ollut vahingossa edessä. Liigan paskin maalivahti.
Nyt jumalauta. Virta, olet heikoin lenkki, hyvästi!!! Paikallispeli ja lauantai-ilta, ja tällaista paskaa tarjoaa Rauman Lukko. Kuivana kakkoseen.
Puolustus sekaisin, hyökkäys avutonta ja alivoima ihan paskaa. Ylivoimakin varmaan mutta ei noi sitä pääse pelaa, ku kiekko on 90% ajasta Ässillä.
Onneks jatkoajalta löytyy laatuviihdettä tähänkin iltaan. On se laiffi rankkaa. Mitä jengi odotti? Ässät haluu näissä peleissä näyttää, että vaikka saldo ois 0-0-59 et ollaa me sentää Raumaa parempi. Lukko lähtee suorittaa matsiin ku mihi tahansa Jukurit-peliin esimerkiksi.
Rask 0-3 Kantolan lahjoittamana
Kalpa Hifk
Lukko kaventaa juuri 4-2:een.
Lähteenmäki läpi, kiekko karkaa kun pitäisi laittaa puolityhjiin.
Favorinin lottokone on kyllä kovempi, kun Liigan kurinpidon.
Peli taputeltu
0-4 Petrell
Marttiselle 1201 jäähyminuutit. Vajaa 24h kuluttanut jäähypenkillä.
Lukko hiipinyt maalin päähän. Seitsemän minuuttia jäljellä.
Ilomäki 10min? Ei vaan 2min. Sittenkin 10min.
Arttu peijooni sai käytöskympin.
Kalpa tänään todella aneeminen. Hifk peruspelillä pisteet hesaan.
Ja lopuksi, Kiitos Tappara
Ai se olikin vaan kakkonen.
Kymppi oli. Telian lähetys ollut tänään vaan yhtä ulkona kaistalta, kun Lukon mestaruusjuna.
Lukko 4-4 Nyman
Tuollainen miikaheikkilämäinen viimeistely.
Videoille mentiin.
Jyri Marttinen syötti sen, taisi muistaa että on vielä Lukossa.