Kausiseuranta: Liiga 2019-20 (pl. Tapparan pelit)

Pingatkaa minua kun Kärpät - HIFK 3. erä alkaa, kiitos.

Noin 10 min

1 tykkäys

Raumalla salomonit, kun Berger taklaa Tammelaa laidassa ja tämä antaa vähän takaisin.

Zabo painaa Saipan tasoihi. Yllättäen tekee taas kunnon pisteet, ku pääsi Tampereelta pois

3 tykkäystä

Aika hyvin o kyl nakutellu pojoja. Hyvä vaan että onnistuu!

Strömberg haasto Danforthin tappeluun. Ei lähteny.

1 tykkäys

Joukkueet ovat jäällä.

1 tykkäys

Jyp-Sport 2-2 3. erän alussa ja livessä Sportin suoran voiton kerroin melkein 7.

Ei se meidän viime peli Vaasalaisia vastaan ihan illuusioita ollut, ihan hyvin ovat alkaneet pelaamaan.

3 tykkäystä

En tiedä onko “ihailla” oikea termi, mutta erittäin pirteesti Ilves jauhaa. Jos menee pieleen eka yritys, koitetaan jotain uutta jatkumona. Voisin sanoa ettei Ässät tätä peliä voita.

Sitten puolustaminen on kollektiivista ja aggressiivista.

Heh. Ässät vetää kunnon limaträppiä. Karvaus on olematonta. No mikäs siinä. MUTTA MIKSEI NYT HAUKUTA TRÄPPÄÄMISESTÄ

Ässien Niemeläinen sai pahannäköisesti Parikan lämärin jalkaansa. Teki varmasti kipeää.

Niemeläinen muuten könttäs itekseen. Jalka muljahti ikävästi ja mies kaatui, ei osunu Parikan laukaus häneen

Oliko näin? Sitten mä kattelin ihan omiani. Mä katsoin, että olisi tullut se lämäri suoraan tuohon polven sivustaan.

Näin on. Aluksi näytti kyllä siltä.
Niemeläinen onneksi näyttäisi olevan kunnossa.

Salmio ei osu tyhjiin Ässiltä. Järventie JR ottaa jäähyn

1 tykkäys

Ompas näköjään mun chromecastissa taas mieletön viive. Älä spoilaa peliä mulle. :grin:

1 tykkäys

Eipä tässä Kärpät - IFK pelissä juuri mitään tapahdu vaikka loota on täynnä kirkkaimpia tähtiä.

2 tykkäystä

Tampereella ihan okei vääntö menossa. Käännä tänne.
Ja sori @Anapoli - Koitan viivähdyttää

1 tykkäys

Tässä otsikossa toivomme Sportin voittoa.

JYP - Sport 54:54 2-3, 54:36 2-3YV A. Erkinjuntti (T. Asplund, T. Kallela)

1 tykkäys

Kallela tänään jo 1+1. Niitäkin tehoja olisi tänään Hämeenlinnassa tarvittu. Perkeleen Tapola, kun ulostit miehen aikanaan Tapparasta. Näin niitä prospectejä menetetään.

3 tykkäystä

Erkinjunttikin tekee maaleja. Menetetty lahjakkuus vol.666. Vituiksihan tää menee :smiley:

2 tykkäystä