Kausiseuranta: NHL 2016-17

No kai se on tulkintakysymys :smiley: Vika kymppi on 3-5-2 eikä sitä ennenkään mitenkään ihan hirveen loisteliaasti mennyt, vaikka toki huonompiakin joukkueita löytyy liigasta ja jopa samasta divisioonasta. Ehkä alisuorittava olis parempi sana.

Totta. Ja ehkä suhtauduin tuohon vähän väärällä tavalla. Omalla suosikkijoukkueella Philadelphialla kun on menossa hieman hankalampi jakso niin peilasin Bostonin tilannetta siihen ja heti ajattelin että eihän niillä nyt niin huonosti mene. Ja eroa näiden kahden joukkueen välillä on vain 2 pistettä.

1 tykkäys

Rask jätti pelin kesken (migreenin? takia) ja Bruins saa nyt kylmää kyytiä, Pens johtaa 5-1.

Pittsburgh tekee Bostonista hakkelusta tällä hetkellä :smiley:

Jaaha, netti poikki Viihteestä ja näy enää mikään kanava.

Ankat nosti Kalle Kossilan ylös, ja saattaa debytoida ensiyönä.

Pate osu taas, kauden 22. maali.

3 tykkäystä
1 tykkäys

Laine 1+1

40 pinnaa kasassa ja takaisin tulokaspörssin kärkeen.

6 tykkäystä

Taitokisa näkyy ilmaiseksi Viasatin sivuilla: http://www.viasatsport.fi/urheilu/jääkiekko/uutiset/nhl-all-star-skill-competition-taitokisa-live. Ensimmäistä rataa pystytetään paraikaa jäällä.

Metropolitan voitti Atlanticin ja Central Pacificin taitoviestissä. Metropolitanin aika oli kaikkein paras, joten lajista kaksi pinnaa Metropolitanille ja yksi Centralille.

Kaukolaukauskisassa kukaan ei oikein osunut mihinkään lukuun ottamatta Mike Smithiä, joka laittoi kiekon toisen pään maalin keskustaan parin kiekon levyisestä aukosta. Hieno veto, vaikkakin Pacific olisi voittanut lajin ilmankin. Lajista yksi piste kokonaistilanteeseen Pacificille.

Tilanne 2/6 lajia: Metropolitan 2, Central 1, Pacific 1, Atlantic 0. Seuraavana tarkkuusammunta, jossa mukana Centralin Laine.

2 tykkäystä

Ei ollut Laineen jyvä kohdallaan. Taisi noin kymmenen kutia käyttää, ja aikaa paloi 21 sekuntia ja risat. Piste McDavidin Pacificille siitä.

Turha kisa muutenkin :wink:

En tiedä ketä nämä ny palvelee,aika turhia juttuja,huomenna kukaan ei muista.

1 tykkäys

Ainoot mielenkiintoset kisat lämäri ja luistelukisa. Muissa neppaillaan ja pelleillään. Mun 9-vuotias kummipoikakin sais noi tarkkuuskisan lätkät hajalle 10 kiekolla, muttei varmasti ole vielä NHL -tason pelaaja.

1 tykkäys

Kaikki pommittivat ekalla kosketuksella niin paljon kuin varresta lähtee. Nihilistisemmällä taktiikalla olisi ollut mahdollista parien jälkimmäisten pelaajien kerätä helpot pisteet, mutta sellainen ei taida oikein sopia tilaisuuden henkeen. Yhtä kaikki, ihan hauskaa seurattavaa tämä on ollut tähän mennessä. Rankkarikisahan on päätöslaji, ja siinä menee leikkiminen hyvän maun rajojen yli.

1 tykkäys

Siis onko Laine nyt tossa luistelussa? :confused:

On toki, ja faneillehan tätä tehdään ja pidetään hauskaa. Pate näköjään luistelukisassa.

Eikö Laineen pitänyt olla tossa laukaus kisassa?

Kellomiehetkö siellä sooloilee?