Kausiseuranta: NHL 2016-17

Hämärää touhua, mutta Laine korjattu voittajaksi :slight_smile:

1 tykkäys

Kai se on siinäkin, luulen. Ja näytti, että Laine olisi ollut ennen Horvatia maalissa tässä luistelussa, mutta syystä tai toisesta tuomittiin hävinneeksi.

101.7 mailia eli 164 kilometriä tunnissa pommitti Laine. Piste Burnsin lyömisestä Centralille!

1 tykkäys

Voitti Ovien! Weber veti ronttimailin kovempaa.

Vanha mestari Weber löi Laineen, mutta maailman toiseksi kovin lämäri ei oo huono sekään.

1 tykkäys

Chara

Ei huano :ok_hand:

Paikalle saapumattomia ei lasketa :slight_smile:

3 tykkäystä

Aikamoista kun junnuiässä pystyy haastaan jonkun Shea Weberin.

1 tykkäys

Oho, nehän yrittää tosissaan rankkareita. Ainakin melkein. Moket ei ihan niin paljoo kuin vetäjät.

Mä en pääse jyvällä mitä nää yrittää. Moket tosiaan näyttävät elekielellään, että tehkää maali. Hyökkääjät luistelevat kahteen metriin ja vetävät jonkun elmerikaksosmaisen nepin logoon.

Miten nääkin vaihtuu joka vuosi, kun joskus mennään Superman viitalla ja joskus Jagr peruukilla ja nyt seminormi suorituksia. Vissiin se rahapalkinto kiinnostaa.

Nää oli kyllä huomattavan tosissaan tänä vuonna verrattuna aiempiin vuosiin. Ei tosiaan hassuja sombreeroja eikä teräsmiesviittoja eikä mitään. Ainoa selkeä hassuttelunumero oli Keslerin suoritus, kun laittoi pienen poikansa vetämään. Tämä onnistuikin tekemään Pacificin ainoan maalin.

“Maailman”… ei mennä mukaan amerikanhapatukseen. Ehkä khlssä tai muualla taikka Chara kovempaa vetää. Tuolla tuonkisan kovin :blush:

Sebastian Aho tehny hattutempun Phillyä vastaan.:+1:

4 tykkäystä

Laine maalaa ja Jetsit 1-2 johtoon

3 tykkäystä

Ehlers pistää sisään ensimmäisen ylivoiman ensimmäisillä sekunneilla ja 1-3

Muistutetaanpas, että Viasat Urheilu on viikonlopun vapaasti katsottavissa:

Perjantai 3.2.
02:35 NHL: Florida :tappara: - Anaheim

Lauantai 4.2.
19:40 NHL-studio
20:05 Montreal - Washington (selostus Antti Mäkinen)
02:05 Tampa Bay - Anaheim
05:05 Vancouver - Minnesota

Sunnuntai 5.2.
20:30 NHL-studio
21:05 New York Rangers - Calgary (selostus Antti Mäkinen)

1 tykkäys

No luulen, että Monia kiinnostaa La klo.22 Colorado-Winnipeg myös.

Takuulla, mutta listasin vain nuo ilmaisen kanavan pelit. :slight_smile: