Eikös se viellä istu jäähyä. Florida tasotti tasavajaalla.
Ei pääse, kun tasavajaa. Nyt alkaa Ankkojen YV.
Siellä on kaksi peliä prime timessa meneillään. Onpahan Flyersilla huonosti erottuvat pelipaidan numerot.
Burakovsky vie Capitalsin 1-2 johtoon.
Itse oisin hyväksynyt Canadiensien 2-2 tasoituksen koska Holtby oli maalivahdin alueen ulkopuolella Radulovin tehdessä maalin ja Max Paciorettyn osuessa häneen.
Miten se liittyy mihinkään? Eihän lätkä voi niin toimia, että alueensa ulkopuolelle vastaantulevan moken yli saa kelata ja kaveri ampua tyhjiin. Päivänselvä hylkäys.
Niin eikö näy Colorado-Winnipeg ilmais-kanavalta?
Harmi.
Mites muilla? Onko viaplayllä mtn ääniä Jetsien pelissä? Itsellänini ainakin mykkänä.
Kun ei näy edes maksukanavilta?
Itselläni on viasat sportti satelliitin kautta, mutta ko peli ei kyllä näy edes sieltä. Ei muuta kuin streemimetsästykseen.