Kausiseuranta: Sveitsin NL ja SL 2025-26

On kyllä ”ihan ok” nippu. Bernin viime kauden ykkössentteri Czarnik kevyet 2+4 tehot, kauden ekaan kolmeen peliin yhteensä 3+6. Olis varmaan Bernikin mielellään pitänyt, liekö sit Lausanne pistänyt semmosen summan pöytään, ettei Bern lähtenyt siihen kilpailuun mukaan?

Sen mitä Sveitsistä vuodetaan, niin ZSC, Zug ja Lausanne omaa isoimmat budjetit

1 tykkäys

Marjamäki viskoo juomapulloja :slightly_smiling_face:

Sveitsin suurseura SC Bern on aloittanut kautensa nihkeästi. Jussi Tapolan luotsaama joukkue on voittanut viidestä pelistään vain yhden varsinaisella peliajalla.

Rapperswilin Marlon Graf legit pelaa numerolla 69

Bern johtaa vieraissa 0-1, Baumgartner.

Kyllä tota Merelää on ikävä, pelaa kyllä hienosti. Siitä on myös tullut kova aloittaja, nykyään aloittaa Bernin erikoistilanteissa ainakin.

Ja hyvin Bern on tullut peliin, vajaa 17 min pelattu ja laukaukset kohti maalia Lugano 3 - Bern 12

1 tykkäys

NLAssakin tuomarit perseilee. Kaksinkamppailussa pelaajat painaa kohti maalia, kaatuivat maalia päin ja siitä saatiin jotenkin Bernille 5 min roughing. Max kakkonen, imho ei edes sitä sillä Luganon kaveri veti itse kädellä kumoon.

Bern on kyllä ollut parempi pelissä tähän asti, paikkoja on ollut.

Bern selvisi vitosesta, Merre pääsi yksin läpi alivoimalla mutta ei maalia.

Reilu 11 jäljellä, tilanne edelleen 0-1.

2 tykkäystä

Toivottavasti Bern vie nii nähtäs Jussi perjantaina ku Bernin peli tulee katsomosta

1 tykkäys

Merre 0-2 5-3 yvllä. Ja heti perään toinen yv-maali, tekijänä Vermin ja lukemat 0-3.

Kriisi peruttu.

Edit: lopputulos 0-3. Merre palkittiin Bernin parhaana.

5 tykkäystä

Leino siirtää Klotenin 0-1 johtoon

Zürich - Davos ekan erän jälkeen 1-3, Davos on kyllä ihan liekeissä tän kauden alussa.

Tähänkö on tultu että Marja-Late vie Makkara-Jussia kun kuoriämpäriä :face_with_raised_eyebrow:

Kaiken lisäks Kaukokiikari viheltelee :sweat_smile:

2 tykkäystä

Bernin voi olla pakko voittaa tämä erä mikäli Tapola haluaa pitää työpaikkansa.

Meinaatko että saa potkut? Epäilen. Toivon myös ettei saisi kun on liput viikon päähän lauantain matsiin :joy:

Toisen kerran jo tuomari vihelsi pelin poikki vaikka kiekko pelattavissa, Merre kävi aiheesta huomauttamassa tuomarille.

Kyllä Tapola on erittäin Hot seatilla. Bern 2 kautta putkeen top 4 ulkopuolella ja etenkin viime kevään tappio Fribourgille iso farssi. Isot seurat Sveitsissä on todella malttamattomia kuten Bern. Ihme ettei lähtenyt jo kesällä

Elkää tuota nyt tehtaan takuuna ottako mutta mahdollisuus on

Merelällä noin 6000 paikkaa ollu mutta kun ei niin ei

Merre ylivoimaisesti paras pelaaja ottelussa

1 tykkäys

Tapolan Bern maaliero 9-12. Kireitä maalin pelejä.