Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.31pm
1
Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.
Liveseurannan ohjeet:
Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.
Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.
Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.37pm
2
Tyhjää on kuin Mikkelissä.
5 tykkäystä
Kurittaja
(Luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu)
Marraskuu 15, 2022, 6.38pm
3
Eihän tuolla ole ketään. Tosi hyvä kuva tälle “Euroopan parhaalle sarjalle”
3 tykkäystä
Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.40pm
4
Kurittaja:
Eihän tuolla ole ketään.
On siellä arvovieraana @Pipa .
9 tykkäystä
Eipä oo porukkaa hallissa tungokseen asti.
1 tykkäys
Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.41pm
6
Noi puupalkit on erittäin komeat. Hieno ja erilainen halli muutenkin.
4 tykkäystä
B-Hull
(GLORIA!)
Marraskuu 15, 2022, 6.41pm
7
Koskahan katsojat päästetään sisälle?
5 tykkäystä
Rantt3
Marraskuu 15, 2022, 6.42pm
8
Siis miten tuolla on joku 300 ihmistä??
Muistelin että nää kiinnostaa Keski-Euroopassa.
2 tykkäystä
Miksa
(Vedän kykyni mukaan!)
Marraskuu 15, 2022, 6.42pm
9
100 katsojaa. Sweitsissä ei konsepti kiinnosta.
2 tykkäystä
Andy
Marraskuu 15, 2022, 6.42pm
10
Repesin kyllä yleisömäärälle ei taida sarja paikallisia kiinnostaa
3 tykkäystä
Kurittaja
(Luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu)
Marraskuu 15, 2022, 6.42pm
11
En halua että kukaan puhuu meidän katsojamääritå enää ikinä
1 tykkäys
Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.43pm
13
Joko paikallinen Aamüleßti kirjoittaa yleisöskandaalista?
3 tykkäystä
Mustan pörssin liput hipoo varmaan pilviä.
Kieltämättä vähän kyllä jänskättää.
3 tykkäystä
Kilo
Marraskuu 15, 2022, 6.44pm
16
Evo1198:
Joku pässi jäällä?
Ei vihellä Kaukokari tänään.
11 tykkäystä
Unohtiko joku Sveitsissä mainita että tänään on pelipäivä?
4 tykkäystä
SammyO
Marraskuu 15, 2022, 6.44pm
18
Vaikka väki on kylän joulumarkkinoilla, pelata täytyy pisteiden (maalien) eteen.
Kurittaja
(Luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu)
Marraskuu 15, 2022, 6.44pm
19
On siellä sentää Davos Ultras paikalla
1 tykkäys