Otteluseuranta: Tappara - HC Davos 22.11.2022 (CHL)

Alkulämmöt käynnissä.

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Yläparven käytävä oli melkeen tukossa. Niin paljo on haalarikansaa.

1 tykkäys

Onko haalari kansalle jaettu lippuja vai minkä takia niitä parveilee täällä? Tosin vaikka olisivat ilmaiseksi niin tiskin kautta varmaankin tulee lipunhinnat kassaan😁

Cmorella näyttäis Jani Alkio olevan selostajana! Kerrankin. Yleensähän näissä on ollut Mertaranta tai Saukkonen.

Juu haalariporukkaa on aikas pirusti hallilla.

Haalariporukkaa ja määkin oon.

3 tykkäystä

Yläkatsomo on lastattu teekkareilla.

Tänään on Haalarilöylyt eli opiskelijatapahtuma

1 tykkäys

Jotain 20 sveitsiläistä fanipäädyssä.

Hyvää meteliä pitävät.

Jiihaa, olen messissä (Veikkauksen pikselitvllä)!

Tuulola siis pelaa kolmosen keskellä. Mutta veikkaan että aloitukset ottaa Nieminen.

Messiä ei o ollut enää vuosiin.

1 tykkäys

Saisko tuomarien nimet uusiks :grin:

1 tykkäys

Ai ne opiskelijat on laitettu keskenään parven tuolle suljetulle puolelle :smile:

Hyvä määrä näyttää olevan, eiköhän opiskelijoista melkein tonni tule lisää yleisömäärään.

Lähes yhtä jännittävää kuin itse peli, on seurantaketjun reaktiot siihen. :grinning:

Ei tästä tuu mitään taas!! Aloitin varmuudeks heti negalla.

2 tykkäystä

Miksei lähdössä taululla lue 1-0 Tapparalle…

Rosterikin vajaa.

1 tykkäys

Taistele Tappara, taistele!

3 tykkäystä