Kausiseuranta: Sveitsin NL ja SL 2025-26

Roope Taposelle 38 torjuntaa Davosin maalilla tänä iltana, 5-2 voitossa.

Hyvä startti Sveitsin maalla.

3 tykkäystä

Tuo CHL säännöt on kyllä sanonko mistä, nyt sitten läpsytellään varovasti loppu ettei vaan päästetä maalia.

Biel-Bienne - Bern päättyi 4-3, johtivat jo 4-1
B-B Sallinen 0+2, Rajala 1+0
Bern Merelä 1+0

Zug - Rappi 5-2, toisessa erässä ensin Zug 2-0 johtoon, Rappi tasoitti. Kolmannen erän vei Zug 3-0

Vaikea nähdä että kellään näistä jatkoon menijöitä olisi mahkuja seuraavalla kierroksella jatkoon.

Tarkoitit varmaan että häviäjän pelit loppuu siihen tältä kaudelta.

Eikös sitä se putoaminen tarkota playoff kontekstissa? :sweat_smile:

Toisaalta kyllä mutta itse luin sen niin että putoaa sarjasta alemmaksi.

1 tykkäys

Aajoo ei tosiaa. Ajoie ja Ambri karsii

Ihan samoin tulkitsin, mietin, että aika raaka peli, toivottavasti ei mene jatkoajoille.

Bern-Rappi 1. osa tänään

20 min 1-2
1:43 0-1 Tyler Moy
5:56 1-1 Aaltonen, Merre syöttäjänä
16:20 1-2 Rask

Laukaukset maali kohti 10-8

Toisen erän jälkeen tilanne sama, ei mitään tilastomerkintöjä erässä.
Laukaukset 11-8, pikkasen paremmin Bern pyörittää mutta vaikeaa on päästä maalipaikoille, tehotonta pörräämistä.

Lopputulos 1-2, tiukkaa oli. Bern painoi päälle mutta Rappi puolusti sisukkaasti. Keskiviikkona toinen osaottelu ja siinä ratkeaa kumpi jatkoon.
Laukaukset kolmannessa erässä 11-5

Strömwall mikä laukaus

Bern jäähyilee itsensä ulos

Rappi johtaa 2. erän jälkeen 2-0 ja yhteistuloksessa jo 4-1

Reilu 5 min jäljellä ja homma on ratkennut, Rappi johtaa 4-0 ja yhteistuloksessa 6-1

Upeat 2 salamamaalia!

Rappi. Menee. JATKOOON!!

Davos iso kavennus

Aijaijai kun on ihania tuloksia. Huomenna sitten kotivoittojen vuoro, varsinkin gentsussa minne liput taskussa.

Välitön kuitti. Zug tekee isoa upsettia tällä hetkellä

Rappi 0-4. Ihanaa :heart::white_heart::blue_heart:

Toi Genoni on ihan uskomaton maalivahti

Davos maalin päähän silti

Brendan Lemineux tasoittaa Loppuhetkillä. 3-3

Ja Jumalauta 53 sekkaa jäljellä ja Davos johtoon…

1 tykkäys