Kausiseuranta: VIP-Big Brother 2021

Huikea mimmi, Petra Olli. Pidän.
Varmasti osaa pitää myös verbaalisesti puolensa - suorasanaisuutta riittänee.

6 tykkäystä

Ollina olisin jättänyt tämän väliin.

3 tykkäystä

Andy McCoy ois kova lisä tällekin kaudelle.

2 tykkäystä

Ja Niko Saarinen.

2 tykkäystä

Ei oo totta :smiley: varainkerääjä!

1 tykkäys

Aleksi Valavuori, Huikeeta :ok_hand::ok_hand:

1 tykkäys

Valeksi.

Nonni, en tiä mitä mieltä pitäs olla

Huikee poppoo. :smiley:

2 tykkäystä

Valavuori kuittas Tonille, “mua et sitte laita paksuks täällä” :joy::joy:

14 tykkäystä

Täälä on pelkästään ihmisiä kenestä on ihan täysin 50/50 mielipiteet. Eli floppi kauden vaara on yhtä iso kuin hyvän kauden

Mä ajattelen vähän niin, että tässä on melkoinen keitos erilaisia persoonia ja meno voi tulla olemaan värikästä.
Se on todella hyvä. Et sä ykköskenttäänkään voi laitella pelkkiä maalintekijöitä tai staroja.

5 tykkäystä

Voi tulla aika meininkiä, jos noi saa alkoholia ja kunnon bileet tuonne.

Oi voi sentään. Vähän mietin ennakkoon, että jaksaakohan katsella. Mutta onhan tossa aika hahmoja jo nyt. Vähän henkistä ja fyysistä koettelua ja väliin brenkkua niille joille maistuu, niin draamatakuu on.

4 tykkäystä

Huhujen mukaan juu!

Kyllä sellaisia tekijöitä on talossa, että heikompaa hirvittää…

Mä meinasin kyä ihan vaan tota Valavuorta :joy: En arvosta miestä kovinkaan korkeelle mutta pakko digata siitä yrityksen määrästä. :ok_hand:t3:

1 tykkäys

Tapparalla ei ainakaan ole (tän hetken kunnolla):grin:.

Ei vaan olisi tuonne 1-2 todellista staraa hyvä saada vielä. Siitä samaa mieltä, että värikkäitä persoonia ja odotukset ovat korkealla!

1 tykkäys

Tää on kyllä paha, ajatus oli etten seuraisi. Vähän sellanen formaatti mulle että all in tai en ollenkaan. Vanhana hanhinaamana haluisin ehkä pikkusen nähdä Velkavuoren doerointia. Kai se on vähän edes vilkaistava siis :smile:

Ukkola. Lol.

1 tykkäys