tp2
Syyskuu 7, 2023, 6.23am
1
Tänään tosiaan alkaa neloselta Petolliset- niminen ”murhamysteeri” ohjelma, jossa on vahvasti vivahteita tämän foorumin yhteisöpeleistä.
Ajattelin perustaa tälle sarjalle oman seurantansa, jossa voidaan spekuloida, ketkä ovat petollisia ja ketkä eivät ole.
Alkuperäinen formaatti lienee De Verraders Hollannissa ja Briteissä The Traitors.
Uudet seuraajat voivat samalla tutustua hakutoiminnon avulla tämän foorumin 29 yhteisöpeliin, jotka ovat jo pelattu ja peli nro. 30 lienee tulossa lähitulevaisuudessa!
Maailmanlaajuiseen hittiformaattiin perustuva Petolliset on uudenlainen psykologinen kamppailu, jossa kukaan ei voi luottaa keneenkään. Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan 18 tunnettua kilpailijaa, jotka suorittavat yhtenä joukkona...
10 tykkäystä
Kilpailijat ohjelmassa. Saako äänestää Nutia ?
Maailmanlaajuinen hittiformaatti, hollantilaista alkuperää oleva The Traitors saapuu Suomeen, kun Christoffer Strandbergin isännöimä suljetun tilan murhamysteeri Petolliset alkaa syyskuussa Nelosella ja Ruudussa.
Christoffer on kutsunut...
7 tykkäystä
katsojien lisäksi vain kukin kilpailija yksin tietää, kumpaan leiriin hän itse kuuluu.
Erikoista jos joukkueet paljastetaan?
Kuvittelen, että tässäkin petollisten puolella on vähemmän jäseniä. Saa nähdä onko erikoisrooleja mukana?
Olisi kiva kuulla ainakin @Petri n kommentteja, että eroaako tämä live-peleihin missä sinä olet ollut.
5 tykkäystä
Eikös tässä ole vaan yksi pudotus, vai pudotteleeko tässäkin pahikset “yöllä”? No illalla selvinnee…
2 tykkäystä
tp2
Syyskuu 7, 2023, 8.24am
6
Mielestäni Petolliset hoitaa myös yöpudotuksen
3 tykkäystä
tp2
Syyskuu 7, 2023, 1.53pm
11
Katsoin ensimmäisen jakson Ruudusta ennakkoon illan kiekkopelin vuoksi. Kyllä tässä potentiaalia on selvästi
Ihan eri tuntuma on tuon pelin seuraamiseen, kun on vastaavia täällä verkossa itse pelannut
4 tykkäystä
tp2
Syyskuu 7, 2023, 6.23pm
12
Onko kukaan ehtinyt katsoa vielä jaksoa nro 1?
On ollut jotain muuta jännittävää katsottavaa. ehkä huomenna vois katsoa tuon aloitus jakson.
Armas
(Taisteluporkkana)
Syyskuu 7, 2023, 7.00pm
14
Taidan skippailla tämän, telkkarin katsominen ei innosta - seuraava peli kylläkin!
Juuri sain katsottua. Paljon samankaltaisia kommentteja kun meidän peli- ja pahisketjuissa. Ihan hauska, ja varmaan nuo salatehtävät jossain kohti jatkuu. Päällimäisenä jäi fiilis, että pääsispä pelaan.
5 tykkäystä
tp2
Syyskuu 7, 2023, 7.49pm
16
Petollisten osalta olin koko ajan, että älä reagoi nyt noin. Ota rennosti
Helmenkalastaja aivan kassalla ainakin näin alkuun
4 tykkäystä
Saa nähdä putoaako nyt jompikumpi spekuloidusta vai yritetäänkö katsojia yllättää sillä, että miten jakso on leikattu.
3 tykkäystä
Miksi tää ketju on yhteisön puolella, eikä vapaassa keskustelussa kuten muut tv ohjelmat?
Ja joo tutun näköistä touhua, ja ihan hyvin “amatöörit” oivaltanut idean. Itse en pudottaisi Jungeria enkä Helmenkalastajaa.
1 tykkäys
tp2
Syyskuu 7, 2023, 7.52pm
19
Mietin että mihin sen avaan… nyt se on täällä, mutta olkoot.
Sitalla oli sellasia ilmeitä, että paisto välillä kauas “miten mun pitää reagoida”.
3 tykkäystä