Tv ohjelma Petolliset - seurantaketju

Moni vaimentanut yhteisöpelit, mut tää on tv ohjelma…

Olisi voinut kuvitella, että Karoliina olisi hoksannut :sweat_smile:

Vaihdoin tän vapaalle puolelle, vaimentakoot ne jotka ei ohjelmaa seuraa jos häiritsee…

2 tykkäystä

Tuntee “liian hyvin” vissiin, ettei halua epäillä. Se on vissiin pelannut peliä aiemminkin.

2 tykkäystä

Taisi Helmenkalastaja käyttää jo @mazzus lanseeraaman ensimmäisen pelipäivän ”Mää oon ratkaissut tämän jo” kommentin :joy:

8 tykkäystä

Poika on selvästi seurannut palstaa. Taitaa voittaa pelin. Tosin, vaikka en ole edes katsonut ohjelmaan, olen ratkaissut pelin.

Selailin ohjelmaa nyt läpi, ja onhan tuossa nyt puitteet ja käsikirjoitus ihan toista kuin siinä, että ollaan samassa huoneessa ja katsellaan toisen naamoja koko ajan. Ihan mielenkiintoista kyllä. Toivottavasti murha on yöllä tehty aidosti “hyökkäyksenä” sänkyyn :rofl:

3 tykkäystä

Olisin voinut katsoa ohjelmaa tänään mutta se menee täydellisesti päällekkäin saunavuoroni kanssa. :pineapple:

Tähän väliin tunnustan, että minulle selvisi eilen tämän näkyvän myös ruutu piste fiistä milloin vain katsottavaksi :exploding_head:

Taidan olla vähän lineaarisen tai epälineaarisen television kelkasta pudonnut.

3 tykkäystä

Näkyy myös ilmaiseksi!

1 tykkäys

Täytyisi luoda tunnus, mutta kaipa sen voi tehdä.

Toi oli hyvä tvisti ettei kukaan tiedä montako petollista joukossa on. Paitsi tietysti petolliset itse

6 tykkäystä

Ihan hauska. Juonikuvio on käytännössä identtinen meidän pelien kanssa. Saa nähdä, tuleeko mukaan jossain kohtaa esim. kertakäyttöistä näkijää tai suojelijaa - luulen, että tulee, ja kyvyn voi voittaa jostakin kilpailusta.

7 tykkäystä

Nyt sain katsottua ensimmäisen jakson. Hyvä, että on paljon uusintoja, niin ehtii joskus telkkarin ääreen. Meneeköhän tuossa ohjelmassa niin päin, että ensin on yöpudotus ja seuraavana iltana ensimmäinen karkotus?

1 tykkäys

Kyllä näin sen itse tulkitsin :blush::+1:t2:

2 tykkäystä

Junger tippui ekana, ei ehkä ihan paras valinta imo.

Linnan kellari uusi elementti, meni ohi funktio… Vaimo prkl… :grinning:

Edit. Peli alkoikin muuten yöpudotuksella, mielenkiintoista.

3 tykkäystä

Siä oli boxit joista oli mahku saada suoja yöpudotukselta. Jokainen kävi vuorollaan avaan boxin.
Ei taida kukaan olla vielä ens jaksossakaan hajulla petollisista. Lähtiskö Nipa yöllä :thinking:

1 tykkäys

Hmm, ootko katsonut ennakkoon, koska en mä oo nähnyt mitään boxeja vielä. Ei spoilata! :smiley:

Mikä jakso siä oli ruutuplussassa 3. ?
Mut se homma kerrotaan heti jakson alussa.
Lopetan spoilaamisen :sweat_smile::+1:

2 tykkäystä

@Tonza mitä mieltä kun kyhäävät liittoja? :smiley:

4 tykkäystä